وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : تیم فوتبال داماش گیلان نخستین گام خود در جام حذفی را محکم برداشت .

به گزارش وارش اسپرت درچارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی باشگاه ایران تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم صنایع دفاع تهران به مصاف پارسه ایرانیان رفت و توانست میزبان خود را با نتیجه سه بر یک شکست دهد .

 

گل های داماش گیلان در این دیدار را علیرضا جهانبخش ، مرتضی ابراهیمی و بوبکر کبه به ترتیب در دقایق 24 ، 44 و 68 به ثمر رساندند و تک گل پارسه نیز توسط امیرحسین ایپکچی در دقیقه 87 به ثمر رسید .

همچنین احسان خرسندی و محمد اسماعیلی نظر از پارسه ایرانیان و مرتضی ابراهیمی و محمد آبشک از داماش گیلان بازیکنانی بودند که از شاهین حاج بابایی کارت زرد دریافت کردند .
 
با این نتیجه داماش گیلان پنجشنبه 30 آذر در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه های ایران در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت میزبان تراکتورسازی تبریز خواهد بود .

 

آمار و اطلاعات مسابقه را در ادامه مطلب ببینید

مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی

استادیوم صنایع دفاع تهران

پارسه ایرانیان 1-3 داماش گیلان

گل ها : علیرضا جهانبخش (24) ، مرتضی ابراهیمی (44) و بوبکر کبه (68) برای داماش گیلان و امیرحسین ایپکچی (87) برای پارسه

کارت زرد داماش : احسان خرسندی و محمد اسماعیلی نظر از پارسه ایرانیان – مرتضی ابراهیمی و محمد آبشک از داماش گیلان

گروه داوری : شاهین حاج بابایی، رحیم شاهین، ایوب غلامزاده، پیروز سیف الله پور

ناظر داوری: غلامرضا سلیمانی

 

ترکیب داماش : میلاد فراهانی ، محمد سیاه (رضا الماسخاله از دقیقه 58) ، علیرضا نظیف کار ، مرتضی ابراهیمی ، هادی سهرابی ( افشین چاوشی 72) ، محمد آبشک ، محمدرضا مهدوی ، حسین ابراهیمی ، ابوالفضل حاجی زاده ، بوبکر کبه ( امین متوسل زاده از دقیقه 80) ، علیرضا جهانبخش

سرمربی حمید درخشان

 

ترکیب پارسه : پرویز برومند ، میلاد نصرتی ، علی کریمی (مجتبی محبوب مجاز از دقیقه 78) ،امیرحسین ایپکچی ، مصطفی احمدی ، محمد اسماعیل نظر (حامد مزینی از دقیقه 64) ، محسن ورزکار ، کیانوش میرزایی ، محمد صادق طاهری ، مجتبی ممشلی ، احسان خرسندی (توحید غلامی از دقیقه 31)

علیرضا امامی فر

 

*دقایق حساس

 

8 : پاس به بیرون حسین ابراهیمی به مهدوی می رسد اما توپ خوب روی پای او جفت جور نمی شود تا ضربه وی به آسمان برود .

 

10 : پاس تودر به مهاجم داماش او را در موقعیتی تک به تک با فراهانی قرار میدهد اما خروج به موقع و عکس العمل مناسب فراهانی از عبور توپ جلوگیری می کند .

 

13 : پاس تودر فوق العاده بوبکر کبه و فرار حسین ابراهیمی از جناح راست در نبود مدافعین پارسه ، داماش را در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار می دهد . در ادامه پاس عرض ابراهیمی در دهانه تقریبا خالی از دروازه بان پارسه به جهانبخش می رسد اما توپ را به آسمان می کوبد تا بهترین موقعیت داماش در این دقیقه از دست برود .

 

30 : ضربه ایستگاهی پارسه را ایبکچی میزند که پس از عبور از دیواره دفاعی داماش در جلوی دروازه فراهانی به زمین می خورد تا او در مهار توپ دچار اشتباه محاسباتی شود و در ادامه چند فعل و انفعال در درون محوطه شش قدم و جریمه اتفاق می افتد اما در نهایت توپ توسط مدافعین داماش دفع می شود .

 

42 : شوت از راه دور ایبکچی بر روی مرکز دیرک افقی دروازه فراهانی فرود می آید تا یک موقعیت خطرناک در این دقیقه از بازی برای پارسه به وقوع بپیوندد.

 

49 : حسین ابراهیمی در یک حرکت از میانه میدان توپ را در موقعیتی بسیار مناسب در درون محوطه جریمه توپ را به جهانبخش می دهد اما او ترجیح میدهد که ضربه نهایی را نزد و توپ را دوباره به ابراهیمی بسپارد تا طی یک فعل و انفعال این موقعیت مناسب برای داماش از دست برود .

 

76 : حسین ابراهیمی از جناح راست محوطه جریمه صاحب یک موقعیت ایده آل می شود اما به نظر می رسد زمین مسابقه باعث می شود که توپ خوب روی پای ابراهیمی جفت و جور نشود و ضربه کم جان او پس از برخورد به زمین توسط برومند دفع می شود .

 

78 :  روی یک فعل و انفعال میلاد نصرتی می تواند از دورن محوطه شش قدم دروازه داماش گیلان را باز کند اما توپ او به مدافع داماش گیلان برخورد می کند .

 

*گل ها

 

پارسه 0-1 داماش : حرکت محمد سیاه از جناح راست و پاس او به حسین ابراهیمی میرسد ، در ادامه ابراهیمی یک پاس مورب رو به بیرون در داخل محوطه جریمه برای جهانبخش می فرستد و او نیز بی هیچ معطلی توپ را با یک شوت به دروازه برومند می دوزد .

 

پارسه 0-2 داماش : ضربه کرنر داماش خیلی کوتاه برای ابراهیمی فرستاده می شود . سانتر او از جناح راست با دفع و خروج اشتباه برومند دروازه بان پارسه همراه می شود تا توپ در جلوی پای مرتضی ابراهیمی فرود بیاید و او نیز پس از یک مکث کوتاه توپ را از بین سه مدافع پارسه وارد دروازه خالی از دروازه کند .

 

پارسه 0-3 داماش : با یک پاس تو در بوبکر کبه در حالی که یک مدافع را تقریبا در کنار خود حس می کند با برومند تک به تک می شود و با یک شوت پای چپ دروازه برومند را برای سومین بار باز می کند .

 

پارسه 1-3 داماش : شوت تماشایی امیرحسین ایپکچی از پشت محوطه جریمه داماش به گوشه دروازه داماش و میلاد فراهانی می رود .

 

*درحاشیه

 

– پیش از شروع مسابقه باران در استادیوم محل برگزاری مسابقه بارید تا زمین اندکی لغزنده باشد . ضمن اینکه استادیوم صنایع دفاع تهران زمین تقریبا ناهمواری را داشت .

 

– حدود50 هوادار داماش خود را از رشت به تهران رسانده بودند و این دیدار را از نزدیک تماشا می کردند . حضور جابر وثوق کمدین شبکه باران در بین هواداران داماش نیز در نوع خود جالب توجه بود .

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید