وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : تیم فوتبال داماش گیلان عصر امروز در دیداری پر از هیجان و استرس پرسپولیس تهران را با نتیجه یک بر صفر شکست داد .

 

به گزارش وارش اسپرت در این دیدار مهیج که در حضور حدود18 هزار هوادار در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت برگزار می شد ، داماش گیلان توانست با حمایت پرشور هوادارانش با تک گل حسین ابراهیمی در دقیقه 68 مقابل تیم پرسپولیس به برتری برسد .

 

این دیدار در حالی در استادیوم دکتر عضدی برگزار شد که پیش از این پرسپولیسی ها با جنجال سازی های رسانه ای قصد برگزاری آن را در استادیوم در حال تعمیر سردار جنگل رشت داشتند .

داماش با کسب این پیروزی با ارزش با کسب 8 امتیاز و در فاصله سه امتیازی صدر جدول در رتبه هشتم جدول رده بندی قرار گرفت . داماش در چارچوب هفته ششم لیگ برتر روز جمعه سوم شهریور ماه در کرمان به مصاف مس خواهد رفت .

 

آمار و اطلاعات در ادامه مطلب

 

ورزشگاه دکتر عضدى رشت. یکشنبه ٢٩ امرداد نود و یک.

داماش 1-٠ پرسپولیس

تماشاگر:بیش از هجده هزار نفر – هوا مطلوب

داور: احمد صالحى- کمک داوران: محسن فریمان و بهرام کیانى.

کارت زرد: رسول بروش، نظیف کار از داماش

 

داماش گیلان:میلاد فراهانى،محمد مختارى،على رضا جهانبخش( علیرضا چاووشی)،هادى سهرابى،محمد رضا مهدوى،رسول بروشى،مهدى کیانى،حسین کوشکى،مصطفى حاجتى،على رضا نظیف کار،حسین ابراهیمى( مرتضی ابراهیمی.

سرمربى:امید هرندى.

 

پرسپولیس تهران: نیلسون،رضا نور محمدى،جلال حسینى،امیر حسین فشنگچى،روح الله سیف الهى( کریم انصاری فر) ،سامان آقا زمانی ،حسین ماهینى،مهرداد پولادى،غلامرضا رضایى( محمد قاضی) ،هادى نوروزى( علی کریمی) ،ایمون زاید.

سرمربى: مانوئل ژوزه.

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید