مهلت نقل و انتقالات لیگ دو تمام شده است و به هیچ وجه تیم ها نمی توانند زین پس بازیکن جدید به تیم اضافه کنند.

به گزارش وارش اسپرت – پایگاه خبری و تحلیلی ورزش گیلان، فریبرز محمدزاده مسئول برگزاری مسابقات لیگ یک فوتبال کشور درخصوص نقل و انتقالات لیگ یک و دو گفت: تماس های زیادی از سوی باشگاه ها داشتیم که زمان نقل و انتقالات لیگ دو تمدید شود، اما این قول را به تیم های دیگر می دهم که به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد که قرارداد بازیکنان جدیدشان ثبت شود.

 

وی افزود: از باشگاه ها خصوصا تیم های لیگ دویی تقاضا دارم که برنامه بازیها و همچنین اتفاقاتی که برای بازی بعدی و قبلی شان رخ می دهد، با فدراسیون در تماس باشند و خودسر امورات باشگاه را جلو نبرند و همکاری های لازم را با فدراسیون فوتبال داشته باشند.

 

لازم به ذکر است، علیرضا نظیف کار، حسین گوهری، سعید اسماعیل پور، علی یونسی و احسان راستی پنج بازیکنی بوده اند که باشگاه داماش گیلان در بازه زمانی نقل و انتقالات میان فصل با آنها قطع همکاری کرد. همچنین امین متوسل زاده، علیرضا صبوری، محمد غلامی و محمد صالحی بازیکنانی هستند که تا زمان گشوده بودن پنجره نقل و انتقالات به طور رسمی با باشگاه داماش گیلان قرارداد همکاری امضا کردند. 

بدین ترتیب داماشی ها می توانند در هر زمان از لیگ دو، تنها جای خالی باقیمانده خود در لیست بازیکنان بزرگسال را با یک بازیکن آزاد پر کنند.

گفتنی است، بازیکنان رده سنی زیر 23 نیز مشمول این موضوع می شوند و تفاوتی با بازیکن بزرگسال نخواهند داشت. 

 

 

بخش مصاحبه از فرتاک ورزشی