داماشی ها در دیداری دور از خانه برابر صدرنشین گروه خود به تساوی دست یافت.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، در چهارچوب ششمین هفته از مرحله نهایی رقابت های لیگ سه فوتبال باشگاه های کشور و در گروه دوم این مسابقات، تیم فوتبال داماش گیلان از ساعت ۲۰:۱۵ امشب (سه شنبه) در استادیوم شهید رهنمای شهریار به مصاف تیم دارایی تهران صدرنشین پنج هفته اول مسابقات رفت که در نهایت به تساوی یک بر یک برابر این تیم دست یافت.

گل‌های این بازی را سید دانیال رضوی در دقیقه ۱۴ برای دارایی تهران و آرمان آبسالان در دقیقه ۶۴ برای داماش گیلان به ثمر رساندند.

داماش گیلان با کسب این یک امتیاز از ۶ بازی خود ۹ امتیازی شد و در جایگاه سوم جدول گروه دوم مرحله نهایی لیگ سه باقی ماند. در جدول بازی‌ها دارایی با ۱۴ و ستاره صدرا تبریز با ۱۲ امتیاز در جایگاه های اول و دوم هستند.

داماشی ها از ساعت ۲۰:۳۰ یکشنبه ۱۱ اردیبهشت در استادیوم سردارجنگل رشت پذیرای پانیک تالش خواهند بود.

ترکیب داماش گیلان:
تارخ اقبال جو (۳۳)، امیرمحمد پورطالمی (۴۶)، مهرام دامادی (۵)، پژمان نجات (۷۷)، محمد طالبی (۱۰)، سامان فرزام پور (۲۴)، سیامک علیزاده (۸) (رضا امیدی از ۸۷)، امید کلانتر (۷۰) (رضا زاهد تبار از ۴۶)، آرمان شکوری (۹) (محمد غلامی از ۶۲)، سعید طالبی (۷)، آرمان آبسالان (۲۳).

 

شرح گل‌ها:

دارایی تهران ۱-۰ داماش گیلان: یک ضربه ناگهانی و دقیق از سید دانیال رضوی از فاصله ۲۵ متری به جایی رفت که تارخ اقبال جو تنها نظاره گر توپ شد تا گل نخست دارایی تهران به ثمر برسد.

دارایی تهران ۱-۱ داماش گیلان: ارسال خوب از پژمان نجات و ضربه سر عالی از آرمان آبسالان نوید بخش اولین گل این بازیکن و گل تساوی داماش برابر دارایی تهران می شود.

درحاشیه:
-در حرکتی عجیب در ابتدای مسابقه خبرنگاران و تماشاگران حاضر در استادیوم را از محوطه خارج کردند!
تعدادی از هواداران داماش علی رغم اینکه با عدم مجوز فرمانداری شهریار اعلام شد بازی بدون تماشاگر است به شهریار تهران سفر کرده بودند.

-آزاد جعفرزاده بازیکن سابق داماش به استادیوم محل برگزاری بازی آمده و مهمان ویژه بازی است.

-اینترنت بسیار بد استادیوم و مناطقی از شهر رشت باعث شد تا پخش اینستاگرامی بازی به شدت دچار اختلال شود. اینترنت در دقایقی به طور کامل قطع شد.