سرمربی داماش پس از پیروزی تیمش برابر صدرا تبریز و صعود به پلی آف لیگ سه گفت: این برد را به یار دوازدهم داماش، یعنی هواداران تبریک می‌گویم که مستحق بردهای بیشتری هستند. 

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، بهزاد داداش زاده پس از پیروزی داماش برابر صدرا تبریز در هفته پایانی لیگ سه، ضمن بیان مطلب فوق در جمع خبرنگاران گفت: هواداران لایق سطوح بالاتر هستند و از آنها ممنونیم که در این سطح لیگ سه با این جمعیت آمدند که این موضوع باعث خوشحالی هر شهر و تیمی است.

وی ادامه داد: این برد را به شاگردانم که با غیرت بازی کردند نیز تبریک می‌گویم. از تمامی کسانی که در این مدت زحمت کشیدند و این ثمره کار آنها است هم ممنونم. هنوز در شروع کار هستیم و در پلی آف کار سختی داریم. امیدواریم که با همراهی هواداران که شایستگی بالایی دارند بتوانیم صعود کنیم. 

وی افزود: باید مالک و سرمایه گذار را حفظ کنیم چرا که در بخش خصوصی هزینه کردن خیلی سخت است و من از مسئولین شهری، اعم از شهرداری و شورا، نماینده های مجلس و… واقعا خواهش می‌کنم حمایت کنند چرا که بخش خصوص دست تنها است. این شهر خوشحال باشد، برای خود مسئولین هم آورده خوبی دارد.

‌ ‌

سرمربی داماش گفت: تیم ما ۹ ماه است که بازی می‌کند و فکر می‌کنم از معدود تیم‌های لیگ است که از مرحله اول تا به اینجا رسیده است و بازیکنانمان‌ واقعا به لحاظ جسمی خسته اند.

بچه های ما در بعضی از صحنه ها اشتباهاتی داشتند که البته به خوبی توانستند آن را جبران کنند. توانستیم با تعویض‌هایی که داشتیم به هدفی که می‌خواستیم برسیم. می‌دانستیم که آن تیم از جناحین ضعف دارد و خدا رو شکر توپ‌هایمان به ثمر رسید.

‌ ‌

داداش زاده در پاسخ به سوال خبرنگار وارش اسپرت که آیا از تیم‌های دیگر صعود کرده به پلی اف شناختی وجود دارد، گفت: دسته سوم فراز و نشیب زیاد دارد. اما تیم اسلامشهر را شنیده ام که بازیکنان خیلی خوبی دارند و البته همه می آیند که برای پلی آف به مرحله بعد صعود کنند.

وی افزود: من به بازیکنانم اعتقاد دارم و به نظر من امروز ۶۰ درصد از توانشان را نشان دادند. متاسفانه وقتی که گل دریافت می‌کنیم به ما شوک وارد می‌شود و این را باید اصلاح کنیم. در بین دو نیمه این بازی توانستیم آن تصعیف روحیه را برگردانیم. من فکر میکنم هیجان تماشاگران باعث شد که ما به گل‌های بیشتر برسیم. 

‌ ‌

سرمربی داماش در مورد اخراجش از کنار زمین هم گفت: داور قضاوت بی نظیری داشت اگرچه عیب‌هایی هم داشت. من بازیکنانم سه کارته بودند و در آن صحنه آمده بودم بازیکنانم را جدا کنم و آنها آسیب نبینند و حتی به خود داور چهارم هم گفتم. گویا گفته اشتباه کرده است وگرنه یاید از من تشکر هم می‌کردند چرا که من آمده بودم جدا کنم که مبادا آسیب ببینند. از جمع ۱۱ تای ما ۶ تا سه اخطاره بودند.

‌ ‌

وی در خصوص اینکه از محمد طالبی در پست دفاع استفاده شد نیز گفت: من از بازیکنای چند پسته باشند لذت می‌برند. بازیکنانم هر کدام در دو سه پست می‌توانند بازی کنند. محمد هر وقت به زمین آمد تاثیر گذار بود و از او ممنونم.

من از محمد طالبی و محمد غلامی که بزرگان تیم هستند ممنونم. همینطور از مهرگان و سعید (طالبی) و… نیز سپاسگزارم. بزرگ یعنی بزرگی کردن و مدیریت کردن.

‌ ‌‌

سرمربی داماش در پایان گفت: برد را به مربیانی هم که اینجا آمدند و زحمت کشیدند تبریک می‌گویم. من ده روز است آمده ام و فقط آمده ایم ک این کشتی را به مقصد برسانیم.

 

 

 

 

 

مصاحبه: مهرداد کتیگری ثابت