به دنبال تغییر نام تیم های زیر مجموعه باشگاه ورزشی داماش ایرانیان در استان گیلان از داماش به درفک ، بسیاری از هواداران تیم های فوتبال و والیبال داماش طی نامه ها و یا از طریق حضور در باشگاه در رشت خواستار ابقای اسم داماش و عدم تغییر آن شدند . از همین رو با ارسال پیام های متعدد به مدیر عامل باشگاه " امیر عابدینی " و ارسال پیام بر روی سایت داماش خواستار عدم تغییر در نام " داماش " شدند .

پس از بررسی موضوع و طرح مسئله در هیئت مدیره باشگاه بالاخره قرار بر آن شد تا نام " داماش " همچنان در تیم های باشگاه حفظ شود .

به ادامه مطلب مراجعه کنید…

در همین چهارچوب سراوانی مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان گفت :  
تیم های فوتبال،والیبال، بسکتبال و کاراته داماش گیلان در فصل جاری همچنان با نام داماش در مسابقات شرکت خواهند کرد.
علی احمدی سراوانی مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان ضمن اعلام خبر فوق افزود: پس از آنکه قرار شد در مسابقات سالجاری بجای داماش از نام درفک برای این تیم استفاده شود هواداران این تیم در مراجعات متعدد به باشگاه و ارسال طومار درخواست نمودند که داماش همچنان با همان نام در مسابقات شرکت کند.
وی افزود: پس از برگشت حاج آقا عابدینی از خارج کشور ایشان در جریان درخواست هواداران قرار گرفتند و تمام تلاش خود را برای اجابت خواست مردم انجام دادند تا این مجموعه همچنان با نام داماش در مسابقات شرکت نماید.
سراوانی افزود: ما برای مردم رشت تلاش می کنیم و آقای عابدینی معتقدند خواست مردم رشت برای ما در اولویت برنامه ها قرار دارد .

منبع : وبسایت داماش ایرانیان