دیار وارش: خبرهای کوتاه اختصاصی روز سه شنبه 13 بهمن ماه از باشگاه داماش گیلان را در این مطلب خواهید خواند.
 
*مرتضی ابراهیمی از ادامه حضور در داماش انصراف داد!
مربی جوان داماش گیلان از ادامه همکاری با باشگاه داماش گیلان انصراف داد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان ، مرتضی کمک مربی جوان داماش گیلان پس از شکست این تیم برابر شهرداری اردبیل در شهر اردبیل در تمرینات داماشی ها حاضر نشد.
وی در ابتدای هفته جای طی تماسی با مسئولین باشگاه داماش اعلام کرد، به این نتیجه رسید که دیگر کمکی از دست وی برای این تیم بر نمی آید.
 
دیگر خبرهای کوتاه را در ادامه مطلب بخوانید

*اعتراض رسمی باشگاه داماش به داوری این تیم مقابل مس و شهرداری اردبیل
باشگاه داماش گیلان طی نامه اعتراض خودا نسبت به داوری های دو دیدار این تیم اعلام کرد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، باشگاه داماش طی نامه ای به همراه صحنه های داوری بازی های این تیم مقابل مس کرمان در رشت و شهرداری اردبیل در اردبیل اعتراض خود را نسبت به روند داوری این مسابقات به کمیته داوران و فدراسیون فوتبال ایران اعلام نمود.
 
*تمرینات داماش برای بازی فجر از پنجشنبه
تمرینات داماش گیلان برای دیدار مقابل فجرسپاسی شیراز از پنجشنبه آغاز می شود.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، تمرینات داماش گیلان برای دیدار روز دوشنبه 19آبان مقابل فجرسپاسی از عصر پنجشنبه آغاز خواهد شد.
داماشی ها که روز گذشته به برابر گیتی پسند به نخستین پیروزی دور از خانه خود در فصل جاری دست یافته بودند، امروز ریکاوری کردند و پس از یک روز تعطیلی از پنجشنبه مجددا تمرینات شان را برای دیدار مقابل فجرسپاسی آغاز خواهند کرد.
 
*باشگاه داماش بنرهای اطلاع رسانی بازی نصب خواهد کرد؟
احتمالا باشگاه داماش پس از مدت ها مجددا کار اطلاع رسانی سطح شهر را انجام خواهد داد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، طی دو تا سه سال اخیر خلا اطلاع رسانی باشگاه داماش با پلاکاردهای سطح شهر به همت هواداران متعصب این تیم پوشش داده می شد و هواداران این تیم با اشتیاق و هزینه شخصی شان برای بازی های خانگی داماشی ها اقدام به اطلاع رسانی می نمودند.
شنیده ها حاکیست باشگاه داماش تصمیم دارد که از هفته های آتی بار دیگر و پس از مدت ها این کار را برعهده بگیرد.
 
*باشگاه داماش شکایت خود از وارش اسپرت را پس گرفت!
باشگاه داماش گیلان طی نامه ای شکایت چند ماه قبل خود از خبرنگاران وارش اسپرت را پس گرفت!
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، باشگاه داماش حدود سه ماه قبل به همراه و هماهنگ با هیات فوتبال استان گیلان طی نامه ای از خبرنگاران وارش اسپرت به همراه تعدادی از تماشاگران شکایت کرده بود (!) که این شکایت در نهایت بدون دعوت از این افراد منجر به صدور حکمی عجیب و بی نظیر از سوی کمیته انضباطی استان شد! 
پس از حضور بهروز محمودی به عنوان قائم مقام این باشگاه، چند روز قبل نامه ای به کمیته انضباطی هیات فوتبال استان گیلان ارسال شد که طی آن این باشگاه شکایت فوق الذکر را پس گرفت و نامه اول را وتو کرد.
لازم به ذکر است، کمیته انضباطی هیات فوتبال استان گیلان با گذشت حدود دو ماه و نیم از ارائه لایحه اعتراضی دو خبرنگار هنوز این پرونده را به مرجع رسیدگی بالاتر یعنی کمیته انضباطی فدراسسیون فوتبال ایران ارجاع نداده است!!