وارش اسپرت:

 

*در بازی داماش گیلان مقابل پرسپولیس از سری مسابقات جام حذفی که 30 آبانماه در رشت برگزار شد ، از سوی تماشاگران منتسب به تیم داماش گیلان تخلفاتی از قبیل شعارهای غیراخلاقی و خلاف شئونات علیه بازیکنان تیم پرسپولیس صورت گرفت. در همین راستا کمیته انضباطی تیم داماش گیلان را به پرداخت مبلغ 2 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

البته سوال اینجاست در بازیهای مشابه دیگری که از سوی تیمهای لیگ یکی انجام شد و تخلفاتی اینچنینی  صورت گرفت کمیته انضباطی چه حکمی را صادر نمود.آیا جریمه ای در نظر گرفت؟یکی از این موارد بازی نساجی و شیرین فراز بود که با فحاشی و سنگ پرانی تماشاگران منتسب به نساجی همراه بود.

 

*همانطور که قبلا هم از سوی سایت وارش اسپرت گفته شده بود و بنا به دلایل امنیتی قابل پیش بینی بود برنامه دیدار سپیدرود رشت و ابومسلم تغییر یافت.دیدار بین دو تیم سپیدرود رشت و ابومسلم خراسان از سری مسابقات لیگ دسته یک کشور به روز شنبه 20/9/89  ساعت 14 در ورزشگاه سردار جنگل رشت تغییر یافت.

متن کامل را در ادامه مطلب ببینید :

*لوکا بوناچیچ مربی کروات که فصل گذشته هدایت مس کرمان را بر عهده داشت و با آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران در هیچ تیمی مشغول به کار نشده بود، پس از کسب نتایج ضعیف باشگاه دسته اولی گسترش فولاد تبریز و کناره‌گیری فیروز کریمی از این تیم به عنوان سرمربی آبی‌پوشان تبریزی تا پایان فصل لیگ دسته اول انتخاب شد.
مهدی دادرس، مدیرعامل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: پس از بررسی گزینه‌های مختلف، تصمیم گرفتیم لوکا بوناچیچ را به عنوان سرمربی تا پایان فصل لیگ دسته اول انتخاب کنیم. این مربی با 200 هزار دلار! هدایت تیم تبریزی را برعهده گرفت.تقریبا نصف قیمت فصل پیش فیروز کریمی.