دیار وارش: داماش گیلان در چهارچوب هفته نوزدهم از مرحله نخست رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور، ساعت 14 روز دوشنبه 2 بهمن 96 در استادیوم دستغیب شیراز در حالی به مصاف تیم قشقایی می رود که صعود داماشی ها هفته گذشته قطعی شد و آنها در ادامه این مرحله برای کسب رتبه بهتر به میدان روند.  خبرهای کوتاه پیش از دیدار فردا قشقایی و داماش را در ادامه میخوانید:

 

*سه مصدوم، غایبین اجباری داماش در مصاف با قشقایی

سه بازیکن محروم غایبین اجباری داماش گیلان در مصاف با قشقایی شیراز خواهند بود.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، سعید مرتضوی، سعید باقرپسند دو مهاجم لاجوردی های شهر باران در کنار مهرداد علیزاده که تا پایان فصل غیبت خواهد داشت، مصدومین و غایبین اجباری داماش گیلان در مصاف با قشقایی خواهند بود. 

هیچکدام از بازیکنان داماش در این دیدار محروم نیستند. 

 

*اقامت کاروان داماش در هتل جهانگردی شیراز / رفت و برگشت داماش با پرواز مستقیم رشت و شیراز

کاروان داماش به مانند سفر خود به شیراز، برای بازگشت نیز با پرواز مستقیم عازم رشت خواهد شد. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، کاروان داماش گیلان که روز شنبه 30 دی با پرواز مستقیم رشت به شیراز عازم این شهر  شده بود، توانست دو جلسه تمرینی را در شیراز و طی روزهای شنبه و یکشنبه برگزار کند.

داماشی ها که در هتل جهانگردی شیراز اسکان دارند، پس از انجام مسابقه روز دوشنبه خود برابر قشقایی، دوشنبه شب را نیز در این هتل سپری می کنند و روز سه شنبه نیز با پرواز مستقیم شیراز به رشت عازم شهر باران های نقره ای می شوند. 

 

*اسامی داوران دیدار قشقایی شیراز و داماش گیلان

اسامی داوران دیدار قشقایی شیراز و داماش گیلان مشخص شد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، علی ابراهیمی با کمک های علی احمدی و غلامرضا صابری کار قضاوت دیدار تیم های قشقایی شیراز و داماش گیلان را برعهده خواهند داشت. 

عباس قاسمی داور چهارم و ایرج نظری ناظر داوری این مسابقه خواهند بود. این دیدار در چهارچوب هفته هفته نوزدهم رقابت های لیگ دو، از ساعت 14 دوشنبه 2 بهمن در استادیوم شهید دستغیب شیراز برگزار خواهد شد.