دیار وارش: خبرهای کوتاه پیش از دیدار تیم های آلومینیوم اراک و داماش گیلان را در این مطلب خواهید خواند.
 
*اسکان کاروان داماش در هتل پیام اراک / آخرین تمرین داماشی ها در زمین مسابقه نبود!
کاروان داماش گیلان شب گذشته به اراک رسیدند .
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، کاروان بازیکنان و کادرفنی داماش گیلان که بعدازظهر شنبه رشت را به مقصد اراک ترک کرده بودند پس از طی مسیر از جاده بوئین زهرا، شب گذشته به این شهر رسیدند و در هتل پیام اراک اسکان یافتند.
داماشی ها ظهر امروز آخرین تمرین آماده سازی خود پیش از دیدار برابر آلومینیوم اراک را به شکل سبک در این شهر برگزار کردند. شایان ذکر است استادیوم امام خمینی (ره) اراک که محل برگزاری مسابقه است، در اختیار داماش قرار نگرفت و زمینی دیگری از طرف باشگاه آلومینیوم به این تیم داده شد.
 

دیدار تیم های آلومینیوم اراک و داماش گیلان در چارچوب هفته سی و ششم لیگ یک از ساعت 17 روز دوشنبه 13 اردیبهشت در استادیوم امام خمینی (ره) اراک برگزار می گردد.
 
*سروش نیا و کاردوست مهمانان تمرین داماش
دو بازیکن پیشین داماش گیلان در تمرین این تیم در اراک حضور یافتند.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، رضا کاردوست هافبک رشتی آلومینیوم اراک و رسول سروش نیا که از نیم فصل دوم به این تیم پیوسته است، در تمرین ظهر یکشنبه داماشی ها حضور پیدا کردند و برای دقایقی با همبازیان سابق خود دیدار تازه کردند.
 
*غایبین داماش در دیدار برابر آلومینیوم
اسامی بازیکنان محروم و مصدوم داماش در دیدار مقابل آلومینیوم اراک مشخص شد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، محمد حیدری که به دلیل درگیری در دیدار تیم های گلگهر سیرجان و داماش گیلان در شهر سیرجان یک جلسه از سوی کمیته انضباطی محروم شده است، در دیدار برابر آلومینیوم اراک تنها غائب محروم داماشی ها خواهد بود.
همچنین مطابق چند هفته گذشته سعید طالبی، سعید اسماعیل پور و مسعود میکاییلی بازیکنانی هستند که به دلیل مصدومیت قادر به همراهی داماش نیستند.
 
*اسامی بازیکنان اعزامی داماش به اراک
لیست اسامی بازیکنان اعزامی داماش به اراک اعلام شد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، میلاد پورقلی، اشکان توانا، مهیار نوری، محمدرضا مهدی زاده، سامان فرزام پور، حسین گوهری، آرمین منفرد دوست، امیررضا غمناک، مصطفی حاجتی، هادی سهرابی، محمد رستمی، حافظ یعقوبی، حمید خدابنده لو، محمدرضا مهدوی ، سعید قدمی، حسن نجفی، میلاد قربانزاده و سعید مرتضوی بازیکنانی هستند که کاروان اعزامی داماش به اراک را برای رویارویی در مقابل آلومینیوم این شهر همراهی کردند. 
 
*زیاری قاضی دیدار آلومینیوم اراک و داماش گیلان
اسامی داوران دیدار تیم های آلومینیوم اراک و داماش گیلان از سوی دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال ایران اعلام شد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، حسین زیاری با کمک های احمد کاظم لو و یوسف مغروری کار قضاوت دیدارتیم های آلومینیوم اراک و داماش گیلان را برعهده خواهد داشت. همچنین علی صباحی داور چهارم و عبدالله عزم ناظر این مسابقه اعلام شده اند.
دیدار تیم های آلومینیوم اراک و داماش گیلان در چارچوب هفته سی و ششم لیگ یک از ساعت 17 روز دوشنبه 13 اردیبهشت در استادیوم امام خمینی (ره) اراک برگزار می گردد.
 
*دیدار آلومینیوم اراک و داماش گیلان در کانال تلگرام وارش اسپرت
دیدار تیم های آلومینیوم اراک و داماش گیلان را به طور آنلاین در کانال تلگرامی وارش اسپرت دنبال کنید.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در صورت عدم پخش تلویزیونی مسابقه آلومینیوم اراک و داماش گیلان از شبکه استانی مرکزی و همچنین در صورت برقراری ارتباط مناسب با استادیوم امام خمینی (ره) اراک ،این دیدار به طور لحظه به لحظه از کانال تلگرامی وارش اسپرت گزارش خواهد شد.
برای پیوستن به کانال تلگرام وارش اسپرت در صورت نصب این اپلیکیشن ارتباطی بر روی گوشی همراه یا کامپیوتر شخصی بر روی اینجا کلیک کنید و سپس بر روی دکمه join کلیک کنید.