varesh-sport.com : پرسپولیس و باز هم حسین ابراهیمی…بازی چطور بود؟

واقعا بازی سختی بود… هدف ما در این بازی این بود که جمع بازی کنیم و از پشت دفاع پرسپولیس به آنها ضربه بزنیم که بر روی همین تاکتیک هم توانستیم پیروز شویم . آقای هرندی پیش از مسابقه به ما گفتند که ما باید از کنار به آنها ضربه بزنیم و به همین شکل هم توانستیم به گل برسیم و روی پاسی که مصطفی (حاجتی) برای من فرستاد توانستیم به گل برسیم .

 

varesh-sport.com : سال 86 هم با تک گل تو توانستیم در رشت برابر پرسپولیس پیروز شویم و امسال به نوعی همان ماجرا تکرار شد…

بله واقعا به نکته جالبی اشاره کردید . اگر در خاطر داشته باشید در آن بازی هم من گل را به ثمر رساندم و هم اینکه تیم ما با اخراج هادی سهرابی 10 نفره شده بود! خواست خدا بود که دوباره نتیجه و بازی به همان شکل به سود ما خاتمه پیدا کند… انشالله مثل سال 86 دوباره بتوانیم همان نتایج جام حذفی را هم تکرار کنیم که تا فینال جام هم رسیدیم با این تفاوت که این بار قهرمان جام حذفی شویم…

 

varesh-sport.com : فکر می کنی داماش با توجه به اینکه قبل از فصل تمرینات آماده سازی خوبی را پشت سر نگذاشت، پتانسیل چنین نتایجی را دارد؟

خدا را شکر تیم امسال ما یک دست است و بچه ها هم نشان دادند که توانایی آن را داریم که افتخارات و نتایج سال 86 را دوباره به دست بیاوریم . ما امید زیادی داریم که حداقل امسال بتوانیم در رتبه خوب تک رقمی قرار بگیریم و در سال آینده هم قطعا به سهمیه آسیا برسیم.. این هم خواست ماست و هم خواست کادرفنی و مدیریتی باشگاه .

 

متن کامل در ادامه مطلب

varesh-sport.com : امسال برخلاف گذشته شماره 7 را می پوشی دلیلش چیست؟

چند سالی می شد که شماره 27 را می پوشیدم اما امسال شماره 7 را پوشیدم و دلیل انتخاب این شماره هم علاقه ای است که داوید ویا دارم .

 

varesh-sport.com : جزء سهمیه زیر 23 داماش هستی و با توجه به سن و سالت واقعا جای پیشرفت داری. فکر می کنی امسال با روند مناسب بازی هایت می توانی به تیم ملی دعوت شوی؟

من هم مثل تمام جوانان فوتبالیست دیگر دوست دارم که برای تیم ملی فوتبال کشورم بازی کنم . از ابتدای فصل هم که کارم را شروع کردم با همین نیت بوده است که به غیر از کمک به تیم داماش با بازیهایم به تیم ملی هم بتوانم دعوت شوم . آقای کی روش هم نشان داده اند که اگر بازیکنی خوب باشد بدون توجه به نامش او را به تیم ملی دعوت می کند .

 

varesh-sport.com : هواداران را در بازی مقابل پرسپولیس چطور دیدی؟

در هتل که بودیم به ما خبر رسید استادیوم از ساعت 4-5 بعد ازظهر کاملا پر شده است ! وقتی برای گرم کردن وارد زمین شدیم و جمعیت هواداران را دیدیم انگیزه بچه ها هم دو برابر شد و در صحبتی که بین بازیکنان داشتیم همه میگفتند باید فقط به خاطر همین تماشاگران هم که شده این بازی را پیروز شویم . واقعا از تک تک آنها ممنونم که نود دقیقه به طور مداوم تیم را تشویق کردند … دست همه آنها را می بوسم .

 

varesh-sport.com : به بازی دربی گیلان که جدیدا به الگیلانو ملقب شده نزدیک می شویم . با توجه به اینکه خودت هم به ملوان گل زده ای و هم در این تیم بازی کرده ای چه نظری در خصوص این مسابقه داری؟

این بازی مثل بازیهای گذشته سه امتیاز دارد و به لحاظ امتیازی هیچ فرقی با سایر مسابقات ندارد . باید سعی کنیم بدور از حاشیه و جنجال روی سکوها و داخل زمین با نمایش خوب خودمان سه امتیاز بازی را از آن خودمان کنیم . به نظر من ملوان تاکنون استحقاق آن را نداشته است که در صدر جدول حضور داشته باشد…اگر دقت کرده باشید از 6 گلی که بهترین گلزن آنها زده است 4 گل از روی نقطه پنالتی بوده است . ما تمام سعی مان را انجام می دهیم مثل سال گذشته که در زمین خودشان بازی را از آن خودمان کردیم و در زمین خودمان با شانس آنها نتوانستیم پیروز شویم و از ما مساوی گرفتند ، نمایش خوبی را از خودمان بر جا بگذاریم و با اقتدار پیروز شویم .

 

varesh-sport.com : حرف پایانی …

جا دارد باز هم تشکر کنم از تمامی هواداران و مردمی که در خیابان هم ما را می بینند اظهار لطف می کنند… دست تک تک آنها را می بوسم ؛ من وقتی از ملوان به داماش برگشتم واقعا شرایط دشواری را داشتم و هیچوقت فکر نمی کردم دوباره بتوانم به شرایط آرمانی برسم، اما با کمک و حمایت مردم و هواداران دوباره توانستم به شرایط خوب برسم .

 

 

 

 

 

 

 نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید