پیروزی شیرین داماش گیلان برابر شهرداری بندرعباس سبب شد تا این تیم یک هفته پیش از پایان بازی ها بقای خود در لیگ یک را در خانه جشن بگیرد! حاشیه نگاری این دیدار از نگاه خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان را در ادامه خواهید خواند:

 

-نزدیک به 5 هزار تماشاگر از این دیدار در روزی آفتابی استقبال کردند. تماشاگران در تمام مدت مسابقه با شعارهای هماهنگ و یا دو طرفه به تشویق تیم محبوب خود پرداختند.

 

-یه تیم داریم تو گیلان/ داماش شهر باران، رشتی آبرار/ غیرت قوربان برابر، قرمز و آبی نریم / هر کی بأیه ترکانیم ، نه اینتر نه میلان / فقط داماش گیلان، دنیا فقط رشت و … از جمله شعارهایی بود که بر روی سکوها شنیده می شد.

 

-مهندس عیسی مهدوی فرماندار شهرستان رشت، دکتر ثابت قدم شهردار رشت، احسان حسین نژاد کاپیتان لسمان مروارید رشت و… از جمله تماشاگران ویژه این دیدار بودند.

 

-پیراهن های حسین گوهری برخلاف سایر بازیکنان هیچ گونه تبلیغی بر روی آن درج نشده بود!

 

-سوت بازی به خاطر برگزاری همزمان تمامی مسابقات با 3 دقیقه تاخیر از سوی تورج حق وردی نواخته شد. تعئین 5 دقیقه وقت تلف شده برای نیمه دوم از نکات حائز اهمیت این مسابقه در مبحث داوری بود.

 

-عملکرد مهدی کیانی در دقایقی از مسابقه سبب شد تا تماشاگران برای لحظاتی به او اعتراضاتی را به صورت جسته و گریخته انجام دهند!

 

-پس از پایان مسابقه بازیکنان داماش به سمت هواداران رفتند و برای پیروزی و بقای تیم در لیگ جشن گرفتند.

 

-هواداران در جایگاه پشت دروازه در پایان مسابقه به تشویق مازیار ربیعی فر و عبدالله مرغوب که مسئولیت فنی سه بازی اخیر را داشتند، پرداختند. داماش گیلان پس از جدایی امید هرندی در سه بازی خود 7 امتیاز کسب کرد.

 

 

حاشیه نگاری، بازی داماش، شهرداری بندرعباس، سایت داماش، وارش اسپرت، وارش ورزشی،