دیار وارش: دیدار تیم های داماش گیلان و نفت نوین آبادان که با سه گل به سود لاجوردی پوشان گیلانی خاتمه یافت. حاشیه نگاری این دیدار از نگاه خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان را در ادامه این مطلب خواهید خواند:
 
-استقبال قابل توجه بیش از چهار هزار نفری از نخستین دیدار داماش گیلان در رقابت های لیگ دسته دو جای تقدیر داشت. هواداران داماش گیلان در تمام طول بازی به مانند لیگ های بالاتر از تیم خود حمایت کردند.
 
به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


-اسماعیل حاجی پور مالک و محمد مهدی الطافی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان از تماشاگران ویژه این دیدار بر روی سکوهای استادیوم شهید دکتر عضدی رشت بودند. حاجی پور و الطافی که جایگاه پشت دروازه و زیر اسکوربورد را برای تماشای این بازی انتخاب کرده بودند به محض حضورشان به شدت از سوی هواداران پرشور داماش گیلان مورد تشویق قرار گرفتند.
 
-آرمان حداد کوهنورد افتخار آفرین رشتی که چندی قبل نیز گاشربروم دومین قله مرتفع دنیا در هیمالیا را فتح کرده بود از تماشاگران ویژه بازی داماش گیلان و نفت نوین آبادان بر روی سکوها بود.
 
-علی رغم حاشیه های موجود طی هفته های اخیر بر روی سکوهای ورزشگاه های عضدی رشت و تختی انزلی، هواداران داماش گیلان در نخستین بازی خانگی فصل جدید به دور از هرگونه توهین و مانند لیگ های بالاتر با شور و حرارت به تشویق تیم محبوب خود پرداختند.
 
-داماش گیلان در این بازی برای نخستین بار از لباس های اول و جدید خود به رنگ آبی لاجوردی با آستین و رگه های قرمز استفاده کردند. داماشی ها در بازی اول خود در بندرعباس از لباس های سرمه ای تیره با سر آستین اناری تیره که لباس سوم این فصل داماشی ها به شمار می رود استفاده کرده بودند. لباس های این فصل داماش را تولیدی جورابان تامین خواهد کرد.
 
-عبدالله اکبری معاف از هواداران قدیمی و یکی از حامیان پایه گذاران تیم استقلال رشت که همواره هواداران داماش وی را بر روی سقف خانه اش در کنار استادیوم عضدی به تماشای بازی های داماش گیلان مینشست میدیدند در این بازی سنت شکنی کرد و از روی سکوهای عضدی به تماشای بازی پرداخت تا موجبات جلب توجه هواداران را فراهم کند!
 
-علی یونسی مهاجم داماش گیلان در میانه های نیمه نخست بازی به دلیل مصدومیت از بازی خارج شد تا نخستین تعویض داماشی ها در این دیدار یک تعویض اجباری باشد. هنوز از میزان جدیت مصدومیت یونسی خبری در دست نیست.
 
-محمدرضا حاجی پور فرزند اسماعیل حاجی پور مالک باشگاه داماش گیلان که ساماندهی و انجام امور مربوط به تیم طی دو ماه گذشته را برعهده گرفته بود در این بازی به عنوان سرپرست داماش بر روی نیمکت حضور داشت. شنیده می شود احتمالا پس از عدم توافق با گزینه های متعدد سرپرستی داماش گیلان احتمالا محمدرضا حاجی پور، این پست را برعهده خواهد گرفت.
 
-در بین دو نیمه داماش گیلان و نفت نوین آبادان در مراسمی، توسط اسماعیل حاجی پور رییس شورای شهرستان رشت و مالک باشگاه داماش گیلان و با حضور مومنی نماینده هیات فوتبال گیلان و شاه محمدی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت، با اهدای گل از زحمات آقای حسن دشتی یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال رشت که از سال 63 و در بدو تاسیس این باشگاه بعنوان سرمربی، کاپیتان و بازیکن در این تیم و چند سال به عنوان سرمربی منتخب جوانان گیلان حضور داشتند و در حال حاضر مدیر فنی تیم فوتبال صنعت نفت نوین آبادان می باشد، تجلیل شد.
 
-هواداران داماش گیلان در پایان بازی تیم محبوب خود را فراخواندند و مورد تشویق قرار دادند. داماشی ها همچنین تیم نفت نوین آبادان را نیز در پایان بازی مورد تشویق قرار دادند که با ابراز تشکر آبادانی ها همراه بود.