دیار وارش: دیدار تیم های داماش گیلان و نفت آبادان با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا به روی کاغذ نیز عملا شانسی برای حضور در لیگ یک نداشته باشد. این دیدار که به نوعی شام غریبان هواداران داماش بود با حواشی ای هم رو به رو بود که در ادامه حاشیه نگاری این دیدار از نگاه خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان را خواهید خواند:
 
-حضور حدود هشت هزار هوادار داماشی برای تماشای دیداری که هیچ گونه اطلاع رسانی در سطح شهر نشده بود و داماش نیز بیش از 90 درصد راه سقوط را طی کرده بود، در نوع خود جالب و تحسین برانگیز بود. هواداران داماش گیلان از دقایق ابتدایی مسابقه تا پایان با شعارهای متاثر کننده خود، بازی را کاملا تحت تاثیر قرارداده بودند.
 


-سکوی جایگاه هواداران تیفوسی داماش گیلان در این بازی با پرده نوشته ای بزرگ و سیاه پوشانده شده بود. بر روی این پرده سیاه نوشته شده بود: "هیچکس نیومد سری به تنهاییت نزد، اما تو کوه درد باش، طاقت بیار و مرد باش، قسم به نام داماش، قسم به این هوادار، حقتو پس میگیریم. "
هواداران حاضر در جایگاه در پشت دروازه با اشاره و سردادن شعاری از بازیکنان تیم داماش خواستند تا به سمت سکوهای خالی بروند. مضمون این شعار به این شرح بود: داماش برو، داماش برو تیفوسی ها، برو ببین چه غمی دارند رشتی ها. بازیکنان داماش نیز پس از چند بارتکرار این شعار به سمت جایگاه مورد اشاره رفتند.

 
-امین متوسل زاده بازیکن محبوب پیش داماش گیلان و فعلی صنعت نفت آبادان با دسته گلی به سمت هواداران داماش رفت که مورد تشویق داماشی ها قرار گرفت. همچنین نادر دست نشان سرمربی محبوب هواداران داماش نیز در این بازی بر روی نیمکت آبادانی ها نشسته بود.
 
-هواداران حاضر در استادیوم تا 20 دقیقه نخست بازی برخلاف تمامی بازی های گذشته داماش در سکوت کامل به تماشای مسابقه نشستند. این سکوت به نحوی بود که علی رقم حضور حدود هفت هزار تماشاگر تا این دقیقه از مسابقه، صدای بازیکنان و مربیان دو تیم به خوبی شنیده می شد.
 
-هواداران داماش در میانه های نیمه اول شعارهای خود را خارج از فضای مسابقه آغاز کردند. نخستین شعار حزن آلود داماشی ها چنین مضمونی داشت: شب تاره، بی قراره، داماشم پشتی نداره، مسئولین باید بدونند، که داماش یه افتخاره.
 
-حدود سی تماشاگر نفت آبادان متاثر از فضای سکوهای داماش با شعار داماشی با غیر و رشتی با تعصب هواداران داماش گیلان را مورد تشویق قرار دادند که این با داماشی ها با دست زدن از آنها بابت حمایت شان قدردانی کردند.
 
-هواداران داماش گیلان با شعارهای چون : تو شهر پر پول ما، داماش غریب و تنهاست و… نسبت به وضعیت که تیمشان دچار آن شده بود اعتراض کردند. همچنین با شعاری گیلکی به سمت جایگاه عنوان شد چنین هواداری در جایی نیست و قدر چنین هواداری دانسته نشده است.
 
-بسیاری از هواداران داماش از لباس های به رنگ مشکی استفاده کردند و بنرهای زیادی نیز با بک گراند رنگ مشکی در بین هواداران خودنمایی میکرد.
 
-هواداران داماش با شعاری خواستار جدایی حسین قلی زاده سرپرست داماش شدند و علی بهارمست سرپرست فعلی سپیدرود رشت و پیشکسوت فوتبال رشت را مورد تشویق قراردادند و از وی خواستند که به تیمی که پیشکسوت آن به شمار می رود برگردد.
 
-در اواسط نیمه دوم بازی یکی از بازیکنان نفت آبادان در زمان توقف بازی و میانه های میدان مشغول شیطنت تحریک آمیزی بود که حسن حوری دروازه بان نفت به سمت وی دوید و او را به شدت مورد سرزنش قرارداد که این حرکت دروازه بان نفت آبادان توسط هواداران داماش مورد تشویق قرار گرفت.
 
-این بازی تماشاگران ویژه ای نیز بر روی سکوها داشت. پیوس سرمربی فعلی، بهارمست سرپرست و عوامل مدیریتی سپیدرود، سعید حسنی پور قهرمان رشتی آسیا و همچنین نظرمحمدی سرمربی پیشین داماش از جمله ناظرین ویژه این بازی بر روی سکوها بودند.
 
-تیغ تیز شعارهای انتقادی تماشاگران بیشتر خطاب به الماسخاله رئیس هیات فوتبال، حسین قلی زاده سرپرست داماش، عبدالله مرغوب مشاور فنی امیرعابدینی و امیرعابدینی مدیرعامل سابق داماشی ها بود. داماشی ها بنری نیز متشکل از این افراد در دست داشتند و شعارهایی را به سمت آن سر میدادند و خواستار این شدند که این افراد داماش را رها کنند. بر روی این بنر با کنایه شعار انتخاباتی الماسخاله در انتخابات گذشته شورای شهر با مضمون: "اگر با هم بیبیم تنیم…!" نوشته شده بود.
 
-دقایقی پس از انتهای مسابقه یکی از هواداران داماش از شدت ناراحتی دچار مشکل جسمی شد که توسط آمبولانس راهی بیمارستان شد.
 
-تماشاگران داماش در انتهای مسابقه نیز به پشت نیمکت داماش رفتند و به ادامه شعارهای اعتراضی خود پرداختند.استادیوم 15-20 دقیقه پس از پایان بازی توسط ماموران انتظامی تخلیه شد.