داماشی ها با پیروزی سه بر صفر در دیداری شش امتیازی برابر آوالان کامیاران، به صدر جدول رقابت های لیگ دو دست یافتند. گزارش حاشیه نگاری این بازی از نگاه خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان را در این مطلب خواهید خواند: 

 

– پس از مدت ها بازی داماش در روزی تعطیل برگزار شد تا استقبال خوبی از این دیدار صورت بپذیرد. حدود چهار هزار هوادار داماش از این دیدار در استادیوم سردارجنگل رشت استقبال کردند. تیفوسی های داماش نیز به مانند همیشه و مثال زدنی نود دقیقه ایستاده به تشویق تیم محبوب خود پرداختند.

damash-3-0-avalan-kamyaran--14--havadaran-ECMvSOH

  

damash-3-0-Avalan-Kamyaran--38--havadaran-DQvvSXy

 

damash-3-0-Avalan-Kamyaran--39--havadaran-BPPBJDI

 

-آب و هوای رشت در زمان برگزاری این بازی بسیار گرم و تابستانی همراه با وزش شدید باد بود و آسمان نیز نیمه ابری. با پایان دیدار، گویی نبرد و پیروزی طوفانی داماشی ها، طوفان را هم به استادیوم آورد بر شدت وزش باد افزود شد. لازم به ذکر است، شدت وزش باد در جریان بازی نیز بسیار تاثیر گذار بود و البته بیشتر بر بازی داماشی ها. 

 

-برخی از اعضای کادر تیم کامیاران پس از اعلام پنالتی محرز برای داماش در دقیقه 15، معترض بودند و به داخل زمین آمدند. پس از اعلام پنالتی داور بازیکن تیم مهمان را با کارت زرد دوم خود جریمه و او را اخراج کرد. در این بازی نیز دو صحنه کاملا مشکوک به پنالتی از دید داور مسابقه سوت زده نشد!  

damash-3-0-Avalan-Kamyaran--15--CLTZOUM

 

damash-3-0-Avalan-Kamyaran--16--AQOAxEE

 

damash-3-0-Avalan-Kamyaran--17--BGzEYBI

 

-گل نخست داماش در شرایطی جالب به ثمر رسید. علی آل کثیر با پاسی بسیار خوب میثم میرپسندیده را در شرایط مناسب و تک برای گلزنی قرار دارد که شماره 18 داماش با خطای بازیکن کامیاران در درون محوطه جریمه متوقف شد و اعلام ضربه پنالتی شد. ضربه پنالتی را پورصف شکن نتوانست وارد دروازه کند اما در فعل و انفعال برگشت همان توپ، آل کثیر بار دیگر از نزدیکی های نقطه کرنر برای میرپسندیده سانتر کرد و اینبار پسندیده توپ را وارد دروازه کرد. 

damash-3-0-Avalan-Kamyaran--18--milad-poursafshekan-CzyxSTL

 

damash-3-0-Avalan-Kamyaran--19--penalt-CCFJHRO

 

damash-3-0-avalan-kamyaran--27--shadi-khoshhali-AySxxWY

 

-جاسم یاسرالهایی دروازه بان داماش گیلان پس از به ثمر رساندن گل های دوم و سوم داماش توسط علی آل کثیر دیگر بازیکن اهوازی لاجوردی های شهرباران به سمت او رفت و به خوشحالی خاص و جالب با حرکات موزون پرداختند. 

damash-3-0-Avalan-Kamyaran--34--raghs-al-kasir-jasem-yaserelhaei-DBZQFzN

 

damash-3-0-Avalan-Kamyaran--35--raghs-al-kasir-jasem-yaserelhaei-BICFAVE

 

damash-3-0-Avalan-Kamyaran--36--raghs-al-kasir-jasem-yaserelhaei-EHxKFSM

 

-در پایان دیدار، بازیکنان داماش گیلان به دلیل صبوری در زمان عدم دریافت مطالبات مالی و همچنین نتایج خوب شان از سوی هواداران داماش به طور ویژه و با شعار بازیکن باغیرت مورد حمایت و تشویق قرار گرفتند. 

damash-3-0-avalan-kamyaran--30--havadaran-CODYzyL

 

damash-3-0-Avalan-Kamyaran--41--tim-havadar-AFDGLRy

 

damash-3-0-avalan-kamyaran--17--AJWwwNU

 

-دو بازیکن داماش در بازی برابر کامیاران دچار مصدومیت شدند. میلاد پورصف شکن در دقایق پایانی نیمه اول و مصطفی آقاجانی در دقایق پایانی نیمه دوم. تشخیص اولیه مبنی بر گرفتگی عضله پشت ران برای پورصف شکن و گرفتگی عضله دوقلو برای آقاجانی است که در این صورت، مصدومیت این دوبازیکن چندان جدی نیست و مشکل برای ادامه همراهی داماشی ها نخواهند داشت. 

damash-3-0-Avalan-Kamyaran--30--poursafshekan-masoum-EIyvXQA

 

damash-3-0-Avalan-Kamyaran--27--masduom-CRESCAL

 

-در پایان بازی اسماعیل حاجی پور مالک و محمدمهدی الطافی مدیرعامل باشگاه داماش مورد تشویق هواداران داماش گیلان قرار گرفتند که آن ها نیز با حضور در کنار سکوی تیفوسی ها به ابرازاحساسات پرداختند. 

damash-3-0-avalan-kamyaran--11--razavi-hajipour-altafi-EHKxyPv

 

-داماش با برتری برابر آوالان کامیاران، برای نخستین بار پس از اردیبهشت ماه سال ۹۰ موفق به صدرنشینی در لیگی که در آن حضور دارد شد.
لازم به ذکر است آخرین صدرنشینی داماش، به قهرمانی این تیم در لیگ یک و صعود به لیگ برتر ختم شده بود که مربوط به هفت سال و شش ماه قبل است.

داماش گیلان