اسماعیل حاجی پور در جمع هواداران داماش با تبریک عید غدیر خم و آرزوی سلامتی برای مردم شهر رشت گفت:  آقای جعفرزاده پروفسور ایثار, مردانگی و جوانمردی است و به خاطر ایثار امثال جعفرزاده ها است که ما امروز به راحتی دور هم جمع می‎شویم. 

به گزارش وارش اسپرت و به نقل از دیار میرزا ، مالک داماش گیلان در ادامه اظهار کرد: هیات مدیره این باشگاه افرادی هستند که از جیب خود در حال خرج کردن برای داماش گیلان هستند.

وی در ادامه سخنان خود خطاب به هواداران داماش گفت: من پیرمرد را عشق شما هواداران ۲۰ سال جوان کرد. می بایست الان با نوه های خودم بازی کنم ولی شما تیفوسی های داماش باعث شدید تا دوباره عشق را بیاموزم و ما آمدیم که بمانیم و نیامدیم که برویم و با کمک آقای جعفرزاده و دیگر دوستان این مسیر را طی خواهیم کرد.

عضو شورای شهر رشت گفت: می دانم وقتی داماش می‎برد خانواده ها خوشحال هستند و باید تلاش بکنیم تا ببریم تا خانواده ها هم شاد باشند و وظیفه ما است که از جان مایه بگذاریم. حاجی پور افزود: کسانی که با نام داماش مخالف هستید به سمت داماش بیاید چون آغوش باشگاه به روی همه باز است و هر کس با داماش مخالف باشد با مردم گیلان مخالف است و تا ما زنده هستیم باید داماش زنده بماند. ما آمده ایم که عشق و محبت را در رگ تیم محبوب داماش تزریق کنیم تا شادابی را به خانه های مردم رشت و گیلان ببریم.

مالک داماش گیلان متذکر شد: خیلی ها بد کردند و مخالفت کردند و هم اکنون نیز در حال سنگ اندازی هستند. وی افزود: ما با حرام مخالف و از آن بیزار هستیم. وقتی برخی دوستان زیر پای سرمایه گذار ما نشستند, دیدم ایشان حرفهای قشنگی نمیزند و همینجا رسما قطع همکاری با «سامر رجب اف» را اعلام می‎کنم اگرچه این فرد آمده بود که بماند ولی نگذاشتند که بماند و زیر پای او نشستند.

حاجی پور اظهار کرد: اسپانسر قوی تر از رجب اف را برای تیم داماش خواهیم آورد و هیچ جای نگرانی نیست زیرا هدف ما برای مردم و خدایی است و درود میفرستم به شرف رامیز محمد اف که علی رغم رفتن سامر رجب اف, گفت می مانم چون معرفت و عشق و راستی را در تیم داماش دیدم.

وی افزود: رامیز محمد اف در صورتی در داماش مانده است که قرارداد سفید امضا کرد.

مالک داماش در پایان گفت: پول ندارم ولی کت و شلوارهای من همه هاکوپیان هست آنها را می‌فروشم و برای داماش خرج می کنم. خانه خودم را و همه چیزم را می‎فروشم و در این مسیر می‎گذارم. من با گریه این هواداران گریه کردم و با شادی آنها شاد شدم و از همه می‎خواهم کمک کنند زیرا هم اکنون نیاز به کمک اضطراری داریم و می‌خواهیم قول هایی که به بازیکنان با شرفمان دادیم را عملیاتی کنیم و گواه حرف ما پرداخت ۲۰ درصدی قرار داد بازیکنان تا این لحظه است. ا