وارش اسپرت

مصطفی حاجتی هافبک مقتدر و متعصبی که فصل پیش علی رغم بی میلی هایی که فیروز کریمی نسبت به او نشان داد بالاخره خود را به تیم تحمیل کرد و به ترکیب اصلی راه یافت و بازی های درخشانی را انجام داد.او یکی از بازیکنای متعصب داماش می باشد که فصل گذشته علی رغم سقوط داماش به لیگ 1 در این تیم ماند و کاپیتانی تیم را بعد از مدافع همیشه مصدوم! تیم بر عهده داشت.

مصاحبه زیر با مصطفی حاجتی قبل از بازی داماش – پرسپولیس در جام حذفی می باشد :

*آقای حاجتی لطفا نظرتون رو راجع بازیهای اخیر داماش بفرمایین.
تو حذفی خوب بازی کردیم ، تو بازیهای لیگ هم بجز بازی با شهرداری یاسوج تو بقیه بازیها حقمون سه امتیاز بود ولی شانس باهامون یار نبود؛ موقعیتهای زیادی تو این بازی ها داشتیم که تبدیل به گل نمیشد.تو بازی با تربیت یزد هم یک بر صفر جلو بودیم ، شش – هفت موقعیت خوب رو  خراب کردیم و با بداقبالی گل خوردیم.بازی آخر با اتکا نیمه اول خوب نبودیم بخاطر اینکه با سیستم جدید متچ نشده بودیم ولی تو نیمه دوم خدارو شکر با توصیه مربیان روند بازیمون بهتر شد و تونستیم سه امتیاز رو بگیریم.

*نظرتون راجع کادر فنی جدید رو میفرمایین.
نظر خاصی ندارم.تصمیم آقای عابدینی بود ، ماهم بازیکنهای باشگاه هستیم ، هر تصمیمی بگیرن احترام میزاریم و بازی خودمون رو انجام میدیم.

متن کامل مصاحبه را در ادامه مطلب ببینید :

*پستتون تو این فصل از هافبک به دفاع تغییر پیدا کرده.راضی هستین؟
این تصمیمیه که مربیا گرفتن و من هم تو هر پستی که بخوان بازی می کنم ولی در کل تو پست هافبک راحت تر هستم.

*نظرتون راجع بازی پرسپولیس تو حذفی رو میفرمایین؟
پرسپولیس یکی از آماده ترین تیمهای ایرانه و میشه گفت در حال حاضر بهترین تیم کشوره؛ما هم تمام تلاشمون رو میکنیم تا یه بازی خوب انجام بدیم و بتونیم بازی رو ببریم تا به امید خدا به دور بعد راه پیدا کنیم.

*تو ترکیب تیم واسه بازی حذفی هستین؟
نمیدونم. باید دید کادر فنی چه نظری میتونه داشته باشه.

*درخواستتون از هوادارا مون چی میتونه باشه؟
ازشون میخوام بیان و تیمشون داماش رو تشویق کنن.ما تو این هفته تمرینات خوبی داشتیم و روحیه بچه ها هم خوبه.اگه پرسپولیس رو ببریم از لحاظ روحی خیلی تاثیر مثبتی رو تیم داره.

*شایعاتی تو این چند روزه مطرح شده که ممکنه سرمربی جدید بیارن.این موضوع رو تیم تاثیر داره؟
تاثیر که داره.کادر فنی جدید نیاز به آرامش داره و اینکه هر روزی بگیم یه نفر میخواد بیاد فکر نکنم واسه تیم خوب باشه؛بازم بهرحال تصمیم گیرنده آقای عابدینی هستن و هر تصمیمی که بگیرن ما بعنوان بازیکن باشگاه وظیفه داریم زیر نظر مربی جدید کار کنیم.

*و حرف آخر؟
امیدواریم که یه بازی خوب در مقابل پرسپولیس انجام بدیم تا دل طرفدارامون رو شاد کنیم.