مرتضی شیاری بازیکن فصل گذشته داماش گیلان در پی مصاحبه قبلی خود و در پاسخ به برخی ابهامات با دوست عزیزم آبرار با تعصب(مازیار) به صورت تلفنی حرف هایی زدند که به صورت گزیده و به شکل جوابیه به ابهامات در این مطلب قرار دادیم.

*به نظر من دو تا سالن استاندارد بیشتر تو ایران وجود نداره یکی ارومیه و یکی هم آزادی تهران و نمیتونیم فقط تختی رو مشکل دار بدونیم که بازیکنانمون رو بگیم فقط به خاطر اینجا مصدوم شدند.

*وقتی بعضی از بازیکنای بومی هوای همدیگه رو ندارند من چرا باید پشت اونها باشم؟!آقای صالحی رفتن و گفتن که من به تماشاگران خط میدادم یا بازی با پیکان من گفتم که لباس عوض کنه و کنار زمین بایسته و من کاری میکنم که تو اون بازی بیاد تو زمین در حالی که اصلا این قضیه نبود!

 

* من با بازیکنان دیگه کاری ندارم اما من و نادی مشکلی باهم نداشتیم. من و نادی از قدیم با هم تو تیم ملی بودیم.یا اصلا مگه بازیکن خارجی به پست من ربط داشته که به خاطر اون بخوام حاشیه سازی کنم؟

*خدا رو شکر الان دارند به تیم های پایه خوب می رسند و این میتونه تو آینده سازی نقش خوبی رو داشته باشه.

*در حال حاضر فقط من و باقر پور و خجسته بازیکنای باقیمونده بومی هستیم ولی بعضیا میخوان کاری کنند که بازیکن بومی اصلا تو تیم نباشه. اگر من مشکل خاص فنی دارم بهم بگن نه اینکه مسائل حاشیه ای رو بهانه کنند.

 

پ.ن: مطمئنا تو این قضایا سعی میکنیم با افراد مرتبط هم در آینده و به موقعش صحبت کنیم و یک طرفه عمل نکنیم