وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان: جلسه ی کادر فنی داماش با نمایندگان کاربرن وارش اسپرت ، سه شنبه شب در باشگاه داماش گیلان انجام شد.

 

در این جلسه که برای اولین بار برگزار می شد 19 نفر از کاربران وارش اسپرت به نمایندگی از هواداران داماش گیلان حضور داشتند و انتقادات و پیشنهادات خود را به امید هرندی و دیگر اعضای کادرفنی اعلام کردند. همچنین سرمربی داماش نیز به شکل صریح به سوالات وارش اسپرتی ها پاسخ داد.

 

از مهمترین نکات این جلسه هم اندیشی که در پایان رضایت طرفین را نیز در پی داشت، فضایی انتقادپذیر از سوی کادرفنی تیم و همچنین اعلام حمایت تمامی افراد داخل جلسه از کادر بومی داماش بود.

 

خلاصه جلسه و گزارش تصویری در ادامه مطلب…

-در ابتدای این جلسه علی احمدی سراوانی،مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان به شرح وضعیت باشگاه داماش پرداخت و از شرایط بسیار بحرانی برای باشگاه خبر داد.

ایشان همچنین در پاسخ به سوال مدیریت وارش اسپرت مبنی بر این شائبه و حواشی ایجاد شده مبنی بر اینکه مهندس عابدینی خریداران را دور می کنند نیز توضیحات جامعی را به حاضرین در جلسه دادند.

سراوانی در ادامه صحبت های خود از درخواست 20 خریدار در طول ماه های گذشته برای خرید باشگاه خبر داد و گفت که این اشخاص در ادامه به دلایل نامعلوم منصرف می شدند! سراوانی در پایان صحبت های خود افزود که اکنون باشگاه علاوه بر اینکه هزینه سفر به بندرعباس را ندارد، هزینه هتل قبل از بازی در رشت را هم ندارد و باید مسئولین استانی وارد عمل شوند.

 

-امید هرندی به همراه افشین ناظمی، مازیار ربیعی فر، صفاتیان، حمید سجادی در این جلسه حضور داشتند. همچنین به در خواست سرمربی تیم و برای رفع ابهامات از عبدالله مرغوب هم درخواست شد که در این جلسه حضور پیدا کند.

 

-مدیریت وارش اسپرت با خواندن پیغام ها و سوالات کاربرانی که در جمع دعوت شدگان نبودند،جلسه را به صورت رسمی شروع کرد و حتی پیغام کاربری از شفت در سایت، به نمایندگی از هواداران داماش در سایر شهرهای گیلان خوانده شد .پس از آن تک تک کاربران سوالات و پیشنهادات خود را ارائه دادند که تعدادی از مباحث مطرح شده در این جلسه که بیش از دو ساعت و نیم به طول انجامید را به صورت خلاصه و تیتر وار اعلام می کنیم :

 

*علی صفاتیان که فوق لیسانس تربیت بدنی و مدرس دانشگاه هستند به عنوان کمک، دستیار و روان شناس به تیم اضافه شدند .

 

* یکی از کاربران با توضیحاتی خواستار این شد که از حق داماش در رسانه ها بیش تر دفاع شود .

 

* یکی از مباحث مطرح شده در جلسه به انتقادهای امید هرندی در برنامه کارشناسی شبکه باران حین بازی داماش و ملوان مربوط می شد که با توضیحات سرمربی داماش همراه بود .

 

* هواداران حاضر در جلسه با اشاره به حضور رودباریان در لیست فصل آتی از احتمال تکرار شرایط محمد محمدی ابراز نگرانی کردند و خواستار جدیت کادرفنی حاضر در خصوص حواشی داخلی فصل شدند که با پاسخ مثبت سرمربی و کادرفنی داماش همراه بود .

 

* عبدالله مرغوب به دفاع از انتقادهایی که کاربران سایت از او داشتند حدود 15 دقیقه صحبت کرد و قرار شد برای روشن شدن بیشتر ابهامات جلسه ای جداگانه با تعدادی از کاربران منتقد وارش اسپرت داشته باشند .

 

* در حاشیه این جلسه و پس از آنکه هر کدام از کاربران خود را معرفی کردند ، به طور اتفاقی مشخص شد که امید هرندی دو تن از آنها را می شناسد . یکی از این اشخاص فرزند معلم دوران نوجوانی امید هرندی بود !

 

* سرمربی داماش در خواست کرد تا کاربران همواره سوالات خود را در بخشی خاص از وارش اسپرت اعلام تا با همکاری روابط عمومی داماش پاسخگو سوالات باشند . همچنین مقرر شد که جلساتی نیز در کوران مسابقات لیگ برتر با کاربران وارش اسپرت برگزار شود .

 

* سرمربی داماش در بخشی از صحبت هایش افشین چاوشی را از بازیکنان بسیار موثر داماش اعلام کرد و گفت او قابلیت این را دارد که در بازی 90 دقیقه از او استفاده شود .

 

*امید هرندی اعلام کرد هیچ کس نمی تواند مدعی شود کوچکترین نقشی در بستن تیم امسال داماش دارد! وی در ادامه گفت،همه بازیکنان با تایید او به تیم پیوستند.

 

*صحبت های احساسی یکی از کاربران در مورد نام و برند داماش ، برای لحظاتی فضای حاکم بر جلسه را عوض کرد و امید هرندی را مجبور به گفتن این جمله کرد:من به عشق شما هواداران تیمی درست کرده ام و حق فوتبال رشت را از ایران می گیرم…فقط فرصت می خواهم.

 

*سرمربی داماش توضیحاتی از جلسه خود با فرهاد پورغلامی برای حاضرین ارائه کرد و ز هواداران داماش خواست تا جو مسموم را به حداقل برسانند تا به تدریج از بین برود .

 

*یکی از کاربران با بیان اینکه یکی از بهترین لحظات زندگی اش حضور در این جلسه می باشد و کاربری دیگر با بیان اینکه اگر یک فرد غیربومی سرمربی تیم بود هیچ وقت چنین جلسه ای انجام نمی شد از سرمربی تیم تشکر کردند.

 

*در انتهای جلسه اعضای کادرفنی و راس آن سرمربی تیم و همچنین حاضرین رضایت کامل خود را از برپایی این جلسه اعلام کردند.

در پایان حاضرین در جلسه عکسی به یادگار گرفتند .

 

گزارش تصویری :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید