هفته شانزدهم لیگ دسته اول باشگاه های ایران عصر روز یکشنبه با برگزاری 14 مسابقه در شهرهای مختلف برگزار شد که در یکی از مهمترین مسابقات گروه اول این رقابتها داماش گیلان صدرنشین در استادیوم شهید نصیری شهر یزد میهمان تیم تربیت یزدی بود که این هفته به علت تخلفات تماشاگران این تیم در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان از حضور هوادارانش محروم بود.

 

در نیمه اول این مسابقه موقعیت های چندانی بر روی دروازه های دو تیم ایجاد نشد و بازی به جز در چند صحنه به شکلی تقریبا متعادل دنبال میشد اما در نیمه دوم هر دو تیم با اهداف هجومی وارد میدان مسابقه شدند که 4 موقعیت مسلم گلزنی داماش در این نیمه و دو ضربه شوت بازیکنان تربیت که یکی از آنها در لحظات پایانی بازی به تیرک دروازه برخورد کرد خود گواه این مدعاست! اما این حملات نیز بر روی دروازه های دو تیم تاثیر گذار نبود تا در نهایت این بازی با نتیجه بدون گل مساوی به پایان برسد تا با توجه به نتایج سایر رقابتهای این هفته داماش همچنان در صدر جدول باقی بماند و رکورد شکست ناپذیری این تیم نیز به عدد 9 برسد. این هشتمین تساوی داماش در این فصل از رقابتها است ضمن اینکه تربیت یزد هم با این تساوی دوازدهمین تساوی فصل خود را به دست آورد و با 21 امتیاز در رتبه ششم قرار گرفت.

داماش رشت در این مسابقه با ترکیب : میلوش رادانویچ، علیرضا نظیف کار، سید على حسینى، مسعود میکائیلى، مصطفى حاجتى از دقیقه ۸۸ ابراهیم لوینیان، محمد آبشک، سپهر میر محمد صادق، بهنام افشه از دقیقه ۷۷ هاملت میختاریان، محمدرضا مهدوى، امین ترکاشوند، سیدرضا چاوشى از دقیقه ۲+۹۰ على امیرى به میدان رفت.

 

در دیگر مسابقه مهم این گروه در صدر جدول تیم مقاومت سپاسی در یاسوج میهمان تیم شهرداری این شهر بود که در نهایت با نتیجه 2 بر 1 این بازی را واگذار کرد.

داماش گیلان در روز جمعه 29 بهمن در حساسترین نبرد هفته هفدهم میزبان تیم مس رفسنجانی است که با پیروزی در برابر گلگهر سیرجان خود را به رتبه سوم جدول رده بندی رسانده است. بازی رفت دو تیم در رفسنجان با حساب دو بر صفر به سود مس خاتمه یافته بود.

 

نتایج سایر مسابقات این هفته را میتوانید با مراجعه به مطلب قبلی مشاهده فرمائید