وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان به سراغ او رفت تا در مورد وضعیت فعلی تیم و اینکه چرا خود او در ترکیب قرار نمیگیرد و… گفت و گویی داشته باشد

 

varesh-sport.com : آقا بهنام چرا وضعیت تیم اینطور شده؟ چرا نمیتونیم نتیجه بگیریم؟

وقتی همون بازی اول با بدشانسی مساوی گرفتیم و این نتایج برامون رقم خورد..وقتی تو بازی با استقلال هم با اینکه حقمون به هیچ وجه باخت نبوده می بازیم…اینا مسبب این میشه که بچه ها هم تو مثلا بازی با مس با استرس وارد زمین بشند .

تو بازی استقلال که همه ایران دیدند حق ما باخت نبوده و حداقل باید مساوی می گرفتیم اما فوتبال همینه و برای نتیجه گرفتن باید زحمت کشید. یه وقت برنده از زمین خارج میشی و یه وقت هم اینطور میشه…

حالا برای اینکه تیم بتونه برگرده و نتیجه بگیره باید همه تیم بیشتر از هفته های اول یک دل باشند… از مدیرعامل باشگاه گرفته تا تدارکات تیم باید یه دلی و همت رو داشته باشند.

 

varesh-sport.com : تیم ما اولین تیمی بود که تمرینات خودش رو آغاز کرد اما گاها اون هماهنگی لازم بین خطوط دیده نمیشه . مطمئنا هواداران بیشتر از این ها از این تیم انتظار دارند… واقعا چرا به این شکل شده؟!

ببینید تیم ما نسبت به سال گذشته تغییرات زیادی رو داره و مطمئنا هماهنگ کردن این تیم کار خیلی مشکلی هست. اگر دقت کنید می بینید که تو یازده بازیکنی که فیکس به میدان میرن حداقل 7-8 تغییر داشتیم. به نظر من باید هم تو تمرینات و هم توی بازی ها به ترکیب ثابتی برسیم تا تیم هماهنگ تر بشه.

 

متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب

varesh-sport.com : شما چرا توی ترکیب نیستی و گاها حتی خارج از 18 نفر لیستی… آیا مشکلی بین شما و سرمربی تیم بوجود اومده؟

شما به هم پستی های من دقت کنید می بینید که بازیکنان خوبی رو تو این پست مثل میلاد زنیدپور داریم . من وظیفم این هست که تمرینات خودم رو انجام بدم و تمام سعی و تلاش خودم رو بکار بگیرم و نمیتونم در این مورد اظهار نظر داشته باشم که چرا توی ترکیب نیستم… این نظر کادر فنی هست که در این مسائل تعیین کنندست.

 

varesh-sport.com : پس این که میگن شما یه بحثی با کادر فنی داشتید اشتباهه؟

نه به این شکلی که شما فکر میکنید نیست . قضیه مربوط میشه به بعد اون بازی و حدود یک هفته پیش …یه مشکلی بود که نمیخواستم اون روز تمرین داشته باشم اشتباه از خودم بود و معذرت خواهی کردم… به هر حال اشتباه برای همه وجود داره.

 

 

varesh-sport.com : یک مصاحبه ای چند وقت پیش روی یکی از خبرگزاری ها به نقل از شما اومده بود که برعلیه سرمربی تیم یه حرف هایی زدید…

کی و با کدوم خبرگزاری!!

 

varesh-sport.com : فکر میکنم حدود یک ماه پیش و خبرگزاری (…)

من نمیدونم چطور مصاحبه رو انعکاس دادند!

ببینید خب هر بازیکنی که قرارداد می بنده مطمئنا دوست داره برای تیمش بازی کنه و ما هم نمیخوایم که مثلا از باشگاه پول مفت بگیریم و تمرین کنیم…من هم به هرحال اونچنان بازیکنی نیستم که حالا بخوام مثلا یک سال بیرون باشم و بازی نکنم و بعد تیم داشته باشم. شما سال قبل رو هم یادتونه که هر وقت من رو بازی دادند، حالا چه پنج دقیقه، چه یه ربع و یه نیمه ،  چه مثلا 90 دقیقه اومدم و برای تیم بازی خودم رو انجام دادم و همیشه هم دلم با تیم بوده . من اونموقع منظورم این بود که اگر قرار بر این باشه که اصلا بازی نکنم خب این هم به ضرر باشگاه میشه و هم بازیکن .

 

varesh-sport.com : حالا یه سوال ؛ بعضی از هواداران تیم شهر همسایه انگار رابطه خوبی باهات ندارند… قرار بود سربازی ملوان بری و نرفتی؟

من اصلا سربازی نرفتم!من همون سالی که پرسپولیس بودم معافیم رو گرفتم…!

 

varesh-sport.com : پس قضیه چیه؟!

والله من این قضیه که شما میگی رو نمیدونم! به هر حال این تشنج ها متاسفانه بین دو تا شهر وجود داره… حالا این واقعیتی هست و نمیشه کتمان کرد؛ چه وقتی که ما بریم انزلی و چه اونا بیان رشت و بازی کنیم این اتفاقات میفته ولی به نظر من این واقعا در شان دو تیم و این استان نیست که اینقدر با هم مشکل داشته باشند.

 

varesh-sport.com : در پایان چه حرفی با هواداران داماش شهر باران دارید؟

واقعا چه صحبتی میتونیم با این هواداران داشته باشیم! ما به این هواداران خیلی بدهکاریم و هر چقدر ازشون تشکر کنیم مطمئنا کم گفتیم… با وجود این نتایج تو این چند تا بازی برای ما سنگ تموم گذاشتند. الان هم وقتی تیم محبوبشون نتیجه نمیگیره واقعا حق دارند که اعتراض کنند. اما ما فقط میتونیم بگیم که یه مقدار صبور باشند.. خداییش خودتون شاهدید که ما پارسال خون دل خوردیم تا تیم رو تونستیم بیاریم بالا و اگر این تیم خدای نکرده بخواد نتیجه نگیره اونوقت همه مون ضرر میکنیم . من فقط بازم میخوام که صبور باشند و ایشالا ما هم بتونیم جواب زحمات اونها رو که تو سرما و گرما ازمون حمایت میکنند رو بدیم و شرمندشون نباشیم.

 

 

 

 

 

 

مصاحبه : مهرداد – آبرار با تعصب (مازیار)