دیار وارش: جشن تقدیر از هواداران داماش گیلان به مناسبت ششمین سالروز تاسیس وارش اسپرت برگزار شد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، جشن تقدیر از هواداران باشگاه داماش گیلان به مناسبت ششمین سالروز تاسیس وبسایت وارش اسپرت همزمان شب گذشته و همزمان با عید غدیر خم و با مساعدت دکتر فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد گیلان در سالن وارش (شهید انصاری) مجتمع فرهنگی خاتم الانبیا رشت با حضور چشمگیر جمعی از مسئولین ورزشی و استانی، پیشکسوتان، اعضای تیم و همچنین هواداران باشگاه داماش گیلان، با شعار “داماش همیشه زنده است” برگزار شد.

از جمله مسئولین حاضر در این همایش می توان به مهندس جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ، استاد مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ، مهندس عیسی مهدوی فرماندار ورزش دوست شهرستان رشت ، اسماعیل حاجی پور مالک باشگاه داماش گیلان و رئیس شورای شهرستان رشت، مهندس رضا رسولی عضو ورزش دوست شورای اسلامی کلانشهر رشت، نقی هدایتی رئیس هیات کشتی گیلان، اسفندیار زیال رئیس هیات کاراته گیلان و… اشاره کرد.

همچنین دراین همایش پیشکسوتانی نظیر استاد مجید جهانپور سرمربی ادوار مختلف تیم های رشتی و منتخب گیلان ، سیدهادی طباطبائی دروازه بان ملی پوش اسبق فوتبال رشت، مهندس مهدی تنهایی کاپیتان استقلال رشت، فریبز و فرامرز قوی پنجه پیشکسوتان آستانه ای فوتبال رشت، محسن نصر پیشکسوت سپیدرود رشت، افشین چاوشی بهترین گلزن فوتبال رشت، سیدعلی چاوشی عضو اولین هیات مدیره و موسسین استقلال رشت، عبدالله اکبری معاف قدیمی ترین هوادار داماش کنونی و … به همراه دکتر اسماعیل شاد مدیرعامل پگاه گیلان که بهترین افتخار فوتبال رشت در زمان مدیریت وی کسب شد، حضو داشتند.

اما در مورد حضور اعضای تیم فوتبال داماش پارادوکسی وجود داشت؛ از یک سو بر خلاف سالهای گذشته حضور کادرمدیریتی و فنی داماش قابل توجه بود اما از بین بازیکنان تنها علیرضا نظیفکار و محمد مختاری کاپیتان های اول و دوم داماش در جشن هواداران داماش حضور داشتند. این در حالی بود که کادرفنی داماش به دلیل اعلام حضور در این جشن به بازیکنان داماش ساعت تمرین را از عصر به صبح تغییر داده بود.
مهندس محمدمهدی الطافی مدیرعامل داماش گیلان، مهندس محمدرضا حاجی پور سرپرست داماش گیلان ، رامیز محمداف سرمربی داماش، حبیب هوشیار مربی و پیشکسوت داماش، حامد طباطبائی مربی دروازه بانان و پیشکسوت داماش، آرمین بیابانی آنالیزور داماش از جمله اعضای کادر مدیریتی و فنی داماش حاضر در این همایش بودند.
مجری این مراسم مسعود خادم گزارشگر و مجری سرشناس و قدیمی کشور بود که برای پیشکسوتان داماش تداعی کننده خاطرات گذشته این تیم بود.

سخنرانان این گردهمائی مهرداد ثابت و مازیار اصغرزاده از مدیران وارش اسپرت، مهندس محمدمهدی الطافی مدیرعامل داماش گیلان، استاد مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، سید هادی طباطبایی دروازه بان ملی پوش و اسبق فوتبال رشت، اسماعیل حاجی پور مالک و رئیس هیات مدیره داماش ، مهندس غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بودند.
از نکات حائز اهمیت این بخش اشاره سخنرانان به دکتر یا مهندس بودن نماینده مردم رشت در مجلس بود که اسماعیل حاجی پور با اعلام اینکه جعفرزاده نه مهندس است و نه دکتر، لقب پروفسور ایثار و شهامت را به نماینده مردم رشت اعطا کرد که با تشویق حاضرین همراه شد.

از کلیپ های پخش شده در این جشن می توان به کلیپ هواداران داماش از روز سیاه تا احیای داماش، کلیپ قدیمی و خاطره انگیز برنامه رویداد ورزشی با حضور مسعود خادم و مهندس الطافی مدیرعامل استقلال رشت و معرفی بازیکنان استقلال رشت در دهه 60، کلیپ صحبت های حاج اسماعیل حاجی پور پیش از بازی داماش با صنعت نفت نوین آبادان در رختکن تیم اشاره کرد.

اجرای آهنگ داماش و موزیکی دیگر از سوی ایمان صدیقی و همچنین اجرای قطعه ای از آهنگی جدید و در دست تکمیل داماش توسط ایمان صدیقی باعث شور و حرارت خاصی در این مراسم شده بود. همچنین طبق روال سالهای گذشته حضور گروه طنز با سرپرستی جابر وثوق موجب نشاط حاضرین شده بود.

در بخش دیگری از جشن شش سالگی وارش اسپرت به مهندس جعفرزاده، مسعود رهنما، اسماعیل حاجی پور، مهندس الطافی، برادران قوی پنجه، هادی طباطبائی تابلو و پیراهن داماش گیلان جهت یادبود تقدیم شد که از نکات حائز اهمیت این بخش می توان به استقبال مالک داماش از اهدای تابلویی منقش به تصویر میرزا کوچک جنگلی اشاره کرد و همچنین پیام مسعود رهنما به هواداران داماش پس از اهدای پیراهن داماش به وی اشاره کرد که اعلام کرد در بازی آینده داماش با این پیراهن بین هواداران داماشی حضور خواهد یافت.

همچنین پیراهن یار دوازدهم به نمایندگی از دیگر هواداران به دو لیدر سکوی تیفوسی های داماش تقدیم شد و در ادامه با تقدیر از سایر همراهان گروه وارش اسپرت، از تعدادی همراهان وارش اسپرت سالیان گذشته نظیر وحید اکبری ، علی خیرخواه ، پوریا بالازاده ، سینا معتدل و مهدی جانزاری تقدیر به عمل آمد.

در بخش پایانی این همایش هم با حضور علیرضا مؤید احمدی سرپرست گروه جنگل با ارائه توضیحاتی جامع از نسخه آزمایشی ورژن جدید سایت وارش اسپرت رونمائی شد تا به این ترتیب بعد از شش سال و چند بار اختلال بالاخره سایت وارش اسپرت به ورژن جدید با امکانات بیشتر ارتقا یابد.