وارش اسپرت

تیم والیبال داماش گیلان اولین بازی خود در فصل جاری را در خانه و در حضور هواداران بیشمارش در سالن کارگران رشت برگزار کرد و با نتیجه 3 بر 0 از سد ارتعاشات صنعتی تهران گذشت.

بالاخره ماه ها انتظار هواداران والیبال داماش گیلان به سر آمد و این تیم اولین دیدار بازی های خانگی خود را در رشت برگزار کرد و با برد شیرین 3 بر 0 در مقابل ارتعاشات صنعتی ایران ، هدیه ایی ویژه به هواداران داماش گیلان تقدیم نمود . این در حالی بود که باشگاه داماش گیلان تلاشی وصف ناپذیر برای آماده سازی سالن کارگران رشت پشت سر گذاشته بود .
تیم والیبال داماش گیلان امروز موفق شد تا با نتیجه 25-16 و 25-22 و 25-20 تیم ارتعاشات صنعتی را با شکست بدرقه کند.

در این بازی داماش گیلان ست اول را با برتری قاطعی از آن خود نمود ولی هر چه از شروع بازی می گذشت این برتری نمود کم تری پیدا می کرد تا اینکه در اواخر ست دوم تیم ارتعاشات صنعتی خود را به داماش رسانید که در نهایت با حمایت هواداران داماش رشت این ست را نیز از آن خود کرد.
با شروع ست سوم بازی حالت متعادلی به خود گرفت و حتی در مقاطعی این تیم تهرانی بود که پیش افتاد اما در نهایت داماش گیلان بود که با حمایت پر شور هواداران گیلانی بازی را با برد قاطع به اتمام رسانید.

حواشی و سایر نتایج را در ادامه مطلب ببینید:

*این بازی تماشاگران ویژه ای داشت از جمله استاندار محبوب و مردمی آقای قهرمانی و همچنین بازیکن اسبق تیم مرتضی شیاری.

*دکتر سمیعی نیز این بازی را از نزدیک تماشا می کرد.صبح چهارشنبه دکتر به مدت 4 سال به عنوان رئیس هیئت والیبال گیلان انتخاب شد.

*مهدی دینورزاده در کنار یکه و مرغوب در سمتی از ورزشگاه و همچنین دو مربی خارجی فوتبال بهمراه میلوش از نزدیک نظاره گر این بازی بودند.

*ابتدای بازی لیدر ! داماش شروع به جوسازی علیه هواداران جایگاه ابرهای طوفانی که اعضای کانون هواداران هستند انجام داد و سعی در تحریک ماموران نیروی انتظامی برای دستگیری هواداران داشت که با هوشیاری ماموران این توطئه . دسیسه چینی خنثی شد.

*در این بازی مرتضی شیاری – فرید آخوندزاده و استاندار مردمی مهندس قهرمانی بارها توسط هواداران جایگاه ابرهای طوفانی مورد تشویق قرار گرفتند.

نتایج کامل هفته نهم لیگ برتر والیبال :

پیکان 3 – ارومیه یک
داماش گیلان 3 – ارتعاشات صنعتی صفر
پیشگامان یزد 3 – باریج اسانس کاشان یک
پتروشیمی صفر – جواهری گنبد 3
سایپا 3 – دانشگاه آزاد یک
کرمان 2 – بانک کشاورزی 3
ابومسلم 3 – آلومینیوم المهدی یک