عکس پانوراما از مهرداد 5/10/89-سالن کارگران رشت

 

وارش اسپرت:

 

ظهر امروز سایت رسمی باشگاه داماش با گذشت 22 ساعت از پیروزی تیم والیبال داماش اعلام خبر پیروزی خارج از خانه این تیم خبری گذاشت تحت عنوان "پیروزی والیبال داماش گیلان در کرمان،بازی بعدی هم در تهران برگزار میشود". مطمئنا با وجود آماده سازی سالن کارگران هر بیننده ای با دیدن این خبر متعجب میشود.حسین معدنی سرمربی داماش ضمن بیان این مطلب در مورد علت این اتفاق میگوید:

 

"ما بازی بعدی خود را روز 19 دیماه در برابر دانشگاه آزاد برگزار می کنیم که تیم خوب و منسجمی است ، قرار بود تا این بازی در رشت انجام شود و ما موضوع را به اطلاع حریف و فدراسیون رسانده بودیم اما دانشگاه آزاد از این برنامه سرباز زد و علت این امر را اطلاع رسانی با تاخیر اعلام کرد . معدنی ادامه داد : ما قبلا اعلام کرده بودیم که تا آماده شدن سالن کارگران در رشت ، بازی های خانگی را در تهران برگزار می کنیم و فدراسیون هم در جریان بود اما این بار فدراسیون با درخواست تیم دانشگاه ازاد موافقت کرد (با این حجت که قبلا به تیم دانشگاه آزاد محل مسابقه در تهران اعلام شده بوده است ) تا در این بازی متاسفانه ما از همراهی هواداران خوبمان در رشت محروم شویم .

 

 پس از بازی با دانشگاه آزاد به مصاف سایپا می رویم ( 22 دیماه ) که این بازی قرار است در رشت و در برابر هوادارانمان برگزار شود که ما این امر را به فال نیک می گیریم و بازیکنان نیز مشتاقانه منتظر انجام بازی ها در رشت هستند تا از حمایت هواداران خوب و خونگرم داماش گیلان در رشت برخوردار باشند و مطمئنا این امر بر کسب نتایج خوب تیم تاثیری غیر قابل انکار خواهد داشت."

 

حالا ما مانده ایم که قسم حضرت عباس را قبول کنیم یا دم خروس را! سالن کارگران رشت از دو هفته پیش تقریبا کارش به اتمام رسیده و خورده کارهایی وجود داشت که اگر همت وجود داشت در عرض یک تا دو روز به اتمام میرسید. با این وضعیت واقعا جای تعجب وجود ندارد که مثلا چرا این هماهنگی ها از همان موقع انجام نشده است؟!

 

اگر برای بازی با پیشگامان یزد توانستیم این قضیه را به خود بقبولانیم برای این بازی چطور باید قبول کنیم؟؟!حالا دقیقا این تداعی بوجود می آید که آقایان فقط برای بازیهای مهم قصد دارند تا از وجود تماشاگران استفاده کنند وگرنه خیلی راحت میتوانستند علیه این قضیه اعتراض داشته باشند، چرا که باشگاه داماش میزبان این مسابقه است. اصلا میتوانستند از مدت ها قبل هماهنگی ها را انجام دهند. احسنت بر این بازی زیبا…