مربی کهنه‌کار فوتبال ایران در یکی قدمی نیمکت داماش گیلان قرار گرفته است.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، سیر تغییر و تحول در بحث مالکیت و‌مدیریت باشگاه داماش گیلان با تغییراتی محتمل در کادرفنی تیم همراه شده است و کمتر از یک هفته پس از اعلام اینکه قرارداد اولیه با ناصر زحمتکش به عنوان مالک باشگاه منعقد شده، حالا خبر می‌رسد که مالک جدید داماش قصد همکاری با بهزاد داداش زاده را ندارد و به دنبال انتصاب اکبر میثاقیان مربی ۶۹ ساله فوتبال ایران و فصل گذشته شهرخودرو مشهد به عنوان سرمربی فصل آتی داماش گیلان است.

داداش زاده که سکان هدایت داماشی‌ها را در هفته‌های پایانی فصل گذشته در اختیار گرفته بود و به لیگ دو رسید، یک هفته پیش از اعلام انتقال امتیاز داماش به مالکی جدید، توسط داریوش نصیری به عنوان سرمربی فصل آتی داماش معرفی شد؛ اما درست پس از شروع روند نقل و انتقال مالکیت، تفاوت دیدگاه ها و اختلاف نظرها را می‌شد از فضاهای اطراف تمرینات داماش و برخوردهای مابین طرفین حس کرد.

در نهایت این اختلاف نظرها علنی شد و با حضور میثاقیان در رشت، تغییر بر روی نیمکت بیشتر رنگ واقعیت به خود گرفت.
زحمتکش در حاشیه تمرین امروز داماش که در حضور داداش زاده نیز برگزار شد، به این موضوع صحه گذاشت و عنوان کرد که علاوه بر آن بازیکنان جدیدی نیز به داماش اضافه می‌شوند.

به هر حال با توجه به مباحثی که در خصوص چگونگی پرداخت معوقات و بدهی‌های فصل گذشته داماش توسط نصیری یا زحمتکش وجود دارد، همه چیز به اتمام روند انتقال مالکیت بستگی دارد که گفته شده ظرف یکی دو روز آینده مشخص خواهد شد.

حالا باید منتظر ماند دید در نهایت طی روزهای آتی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد، اما هواداران داماش فارغ از دیدگاه‌های متفاوت مطمئنا انتظار دارند تا هرچه زودتر روند تمرینات و فعالیت داماش به حالت منظم و عادی برگردد چرا که با لطف سازمان لیگ در تعویق رقابت‌های لیگ دو، باز هم تنها ۲۵ روز به شروع بازی‌ها باقی مانده است.