varesh-sport.com : آقای هرندی اردوی کوتاه مدت کرج و دو بازی دوستانه ای که در آنجا برگزار شد را چطور ارزیابی کردید؟

قبل از هر چیز لازم می دانم خدمت شما و تمامی دوستان و هواداران در سایت وارش اسپرت سلامی داشته باشم و تشکرم را به جای انتهای مصاحبه در همین ابتدا از شماهایی داشته باشم که واقعا خیلی به فوتبال کمک می کنید .

ببینید من اسم این چند روزی که در کرج بودیم را اردو نمی گذارم چرا که از نظر من اردو حداقل باید یک هفته باشد.این برنامه را بیشتر به این دلیل گذاشتم که مسائل بین بچه ها و مهندس عابدینی به عنوان مدیرعامل برطرف شود .

از طرفی بچه ها طلب های زیادی را از گذشته داشتند و از طرف دیگر با توجه به این که داماش هیچ اسپانسری را نگرفته است ،دست آقای عابدینی هم خالی است.این سفر ما به کرج بهانه ای شد تا مشکل اصلی تیم که روحی و روانی بود را حل بکنیم و خوشبختانه به نتیجه هم رسیدیم. من فکر می کنم هم آقای عابدینی و هم بچه ها فوق العاده عمل کردند . در حالی که دست آقای عابدینی خالی است و هیچ حمایتی هم نمی شود اما توانست مثل یک شیر مشکل بچه ها را برطرف کند .

دو بازی دوستانه هم با تیم های مس سرچشمه و نیروی زمینی داشتیم که بد نبود!

 

متن کامل در ادامه مطلب

varesh-sport.com : با توجه به اینکه بدنساز هم نداشتیم و خود شما کارها را انجام می دادید ، وضعیت تیم به لحاظ آمادگی را چطور ارزیابی می کنید؟

به هر حال مجبور شدم بدنسازی پیش از فصل در این چند هفته را خودم انجام بدهم . با توجه به بازیهای دوستانه و نتایجی که بدست آوردیم نشان داده شد که کار بدنسازی علی رغم اینکه بدنساز نداشته ایم خوب انجام شده و تیم هم آماده است .

ما خیلی تلاش کردیم که آقای خداداد را در داماش حفظ کنیم و حتی خود من شخصا سه بار به دکتر خداداد زنگ زدم تا بماند.البته ایشان هم خیلی دوست داشت بماند اما با توجه به شرایط مالی باشگاه و اینکه آقای خداداد هم خواستار این بودند که مشکلات مالی شان زود برطرف شود نتوانستیم ایشان را حفظ کنیم تا ایشان به باشگاه نفت بپیوندند .

البته این مژده را می دهم که در طی هفته آینده یک بدنساز از خود بچه های رشت را اضافه کنیم تا کمی هم از سنگینی کار من کاسته شود .

 

varesh-sport.com : من فکر می کنم خود شما هم اعتقاد دارید که بدنسازی اول فصل را آنطور که ایده آل خودتان بوده نتوانستید پشت سر بگذارید…

خب شما می دانید که من حتی دو هفته خودم مربی دروازه بان ها بودم! به نوعی همه کارها را با هم داشتم انجام می دادم و سعی کردیم به هر حال شرمنده مردم نشویم…

آنچه که مسلم است تیم را خوب آماده کردیم و خوشبختانه تقریبا نفراتی که می خواستیم را جذب کردیم . البته نمی گویم که کاملا راضی هستیم اما ناراضی هم نیستیم .

ما سعی کردیم بازیکنانی را که با شخصیت و اخلاق هستند را در اولویت جذب قراردهیم؛  شاید باور نکنید اما بیش از 30-40 بازیکن خوب کشور که اسمی از آنها نمی برم از طریق مدیربرنامه هایشان تماس گرفتند که به اینجا بیایند اما من قبول نکردم . من دنبال بازیکنانی مثل ابوالفضل حاجی زاده ، امین متوسل زاده، مهدی کیانی و… بودم که مردم این شهر آن ها را قبول کنند . این ها به لحاظ اخلاقی هم بازیکنان فوق العاده ای هستند .

 

varesh-sport.com : یعنی الان جذب نفرات ما تکمیل شده است؟

ما دو جای خالی در دو پست گذاشته ایم که اجازه بدهید نگویم کدام پست ها است ! با آقای عابدینی هماهنگ کرده ایم که این دو جای خالی را بگذاریم تا بتوانیم در نیم فصل دو بازیکن تاپ بگیریم . یعنی این بازیکنان در سطح خیلی بالایی باشند و اگر هم خارجی باشند که بهتر است .

 

varesh-sport.com : روز گذشته شما و تمامی بازیکنان قرارداد های خود را ثبت کردید . این قرارداده ها چطور ثبت شد و آیا در جلسه با آقای عابدینی شارژ مالی صورت گرفت؟

باور کنید قراردادها را همه خودشان پر کردند و من هم سفید امضا کردم و گفتم هرچقدر دوست داشتید بنویسید .

برخی از بازیکنان قرارداد داشتند و برخی دیگر هم روز چهارشنبه قرارداد خود را ثبت کردند و با توجه به قانون لیگ 20درصد هم به مبالغ بازیکنانی که باقی ماندند اضافه شد .

 

سرمربی داماش گیلان

 

varesh-sport.com : چرا بازی دوستانه روز جمعه با پرسپولیس نوین لغو شد؟

من امروز حس کردم که یک مقدار خستگی در بدن بازیکنان وجود دارد و ممکن است بازی روز جمعه به این خستگی اضافه کند ،اینطور که شد خودمان درخواست دادیم این بازی لغو شود . توجه داشته باشید که ما سه روز برنامه های فشرده ای در کرج در نظر گرفتیم و دو بازی را برگزار کردیم…

 

varesh-sport.com : شما به خستگی بازیکنان اشاره کردید درحالی که برخی تیم ها ظرف چند روز سه بازی دوستانه برگزار کردند و پیش از آن و بعد از آن هم بازی دوستانه در برنامه داشته و دارند …می شود در این مورد به ملوان اشاره کرد .

آنها 10 روز در اردوی اردبیل بوده اند در حالی که ما پیش از این اردو نداشته ایم . اردوی اردبیل به آنها خیلی کمک کرد در حالی که ما همه تمریناتمان را در رشت برگزار کردیم . البته به نتایج بازی ها هم توجه داشته باشید … آنها با نیروی زمینی و مس بازی کردند و ما هم با این دو تیم بازی کردیم و نتیجه چه بود؟! به نظر شما این نشان می دهد کدام تیم آماده است؟! من اعتقاد دارم کارنامه نشان دهنده میزان آمادگی تیم هاست. اگر یک بازی با یک گل تمام شود می گویند ممکن است با شانس بوده باشد ولی هیچ وقت به بازی سه برصفر چنین چیزی نمی گویند . مطمئن باشید روی بحث های روحی و روانی ، تاکتیکی و بدنی بازیکنان کار شده است تا توانستند در دو بازی شش گل به ثمر برسانند .

 

varesh-sport.com : تمرینات در ادامه باز هم صبح و بعداز ظهر خواهد بود؟

ما روز پنجشنبه (امروز) صبح و بعد از ظهر تمرین می کنیم ؛ روزجمعه را به بچه ها استراحت می دهیم و از روز شنبه دوباره تمرینات را آغاز می کنیم . هفته آینده  وقت تمرینات را کمتر می کنیم اما به لحاظ سرعت ، تمرینات را مضاعف تر خواهیم کرد . قصد ما این است که دو روز اول تمرینات هفته بعد صبح و بعد از ظهر باشد اما از روز سوم هر روز یک جلسه تمرین خواهیم داشت .

فکر می کنم مشکل ترین بازی ما با فولاد است و باید روی آن برنامه ویژه ای داشته باشیم .

 

varesh-sport.com : چه صحبتی با مردم و هواداران دارید؟

من فقط یک خواهش از همه مردم دارم و آن هم این است که صبر داشته باشند . با همه نداری ها آمدیم شروع کردیم و همه هم دیدند… سال گذشته تیم با آن همه امکانات کلی مسائل حاشیه ای داشت در حالی که امسال علی رغم اینکه هیچ امکاناتی نداشتیم اما هیچ مسئله حاشیه ای تا به امروز نداشتیم چرا که من، افشین ناظمی، مازیار ربیعی فر،حمید سجادی، عبدالله مرغوب و.. همواره بالای سر تیم بودیم .

واقعا از همه می خواهم که واقعیت ها را ببینند! همین آقای مرغوب که به عنوان مشاور آقای عابدینی دارند در داماش کار می کنند یکی از کسانی هستند که خیلی زحمت می کشند و تا زمانی که شما داخل نباشید نمی توانید ببینید ایشان چه کاری انجام می دهند ! این حرف ها را از ته دل می زنم و شما هم می دانید که من هیچ حرفی را بدون دلیل نمی زنم. بنده به شخصه شاهد بودم که ایشان در بیرون از گود چقدر زحمت می کشند. به عنوان مثال دیده ام که چقدر تلاش داشته اند تا بچه هایی که می خواستند به تمرینات نیایند را راضی کنند تا تمریناتشان را ادامه دهند .

مردم فقط کمی صبر داشته باشند و مطمئن باشند اگر کمی اجازه بدهند امسال داماش یک فوتبال خوب را از خود ارائه می دهد . من فکر نمی کنم داماش هیچ وقت در دو مسابقه دوستانه شش گل زده باشد و شش موقعیت گل دیگر را هم نزده باشد .هر چند من از بازی بچه ها کاملا راضی نیستم …

 

 

varesh-sport.com : و به عنوان سوال پایانی، از یک هفته دیگر مسابقات لیگ شروع می شود و شما نیز حدود یک ماه است که به عنوان سرمربی با تیم کار می کنید . چه جایگاهی را برای داماش با شرایطی که داشته متصور هستید؟

در لیگ امسال چهار تیم مستقیما سقوط می کنند و تیم پنجم هم به شکل پلی آف باید برای عدم سقوط تلاش کنند .

الان چند تیم مثل سپاهان ، تراکتورسازی ، پرسپولیس ، استقلال، مس و… خودشان را با یارگیری ها و اردوهایی که داشته اند جدا کرده اند . ما فقط یک پشتوانه داشتیم و آن هم مهندس عابدینی و همینطور مردمی بوده اند که آمدند ما را تشویق کردند وگرنه به لحاظ امکانات و مسائل مالی در شرایط خوبی نبوده ایم .

درست است که ما آمده ایم و در دوبازی دوستانه نمایش خوبی را از خود نشان داده ایم اما مردم هم نباید انتظاراتشان بالا برود که ما بیایم و تمام تیم های لیگ برتری را قلع و قمع کنیم .

الان اکثر تیم های لیگ برتر خود را به بهترین شکل آماده کردند . بازی همین تیم فولاد با نفت تهران که قرار است هفته آینده با آن ها بازی کنیم را شخصا رفتم و دیدم . نقاط قوت و ضعف آنها را به خوبی بررسی کردم و فولاد را یک تیم کاملا منسجم ، خوب و با قدرت دیدم…آنها یک تیم کامل در داخل داشتند و یک تیم کاملا خوب هم در بیرون زمین .

این ها را که گفتم دلیلی نمی شود ما از آنها بترسیم…ما هم داماشیم ، ما هم پشتوانه مردمی داریم اما می خواهم  بگویم تیم ها خیلی قدرتمند هستند و کوچکترین اشتباه ممکن است به زیان یک تیم شود؛ بنابراین تمامی مسابقات بسیار حساس است .

 

اگر به امتیازات جدول سال گذشته نگاه کنید، می بینید که تیم هفتم یعنی داماش تا تیم چهاردهم فقط 4 امتیاز اختلاف داشته است ؛ یعنی یک باخت می توانست تیم را به یکی از پایین ترین نقاط جدول سوق دهد .

ما باید بازی به بازی جلو برویم و من از مردم می خواهم که چه تیم از حریف پیش بود و چه عقب تا دقیقه 90 تیم خودشان را تشویق کنند. هواداران مطمئن باشد که داماش تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهد بست و من وهمکارانم هم تلاشمان را به کار خواهیم بست تا داماش حداقل در میانه های جدول حضور داشته باشد و انشالله سال های بعد با اسپانسر و یارگیری خوب بتوانیم تیم را برای سهمیه آسیایی تجهیز کنیم .

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید