جلسه هیئت مدیره باشگاه داماش گیلان برای برنامه ریزی جهت حضور در فصل آتی دوشنبه شب برگزار و تا بامداد سه شنبه به طول انجامید. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان به نقل از سایت داماش، پس از این جلسه مهندس محمد مهدی الطافی با اعلام  خبر قطع همکاری این باشگاه با گروه سرمایه گذار جدید اظهار داشت: پس از اینکه مالک داماش در جلسه با هواداران خبر حضور و همکاری سرمایه گذار جدید با این باشگاه را اعلام نمود، در طول این مدت پیگیری های لازم و مذاکرات مختلفی با آنها انجام شد که در جلسه پنجشنبه اسپانسر جدید برای انجام تعهدات ابتدایی تا دوشنبه مهلت خواسته بود. در نهایت با توجه به اینکه در بدو مذاکرات و در همین ابتدای راه خواسته ها و تعهدات مقرر شده  عملی نشد،  تصمیم به قطع همکاری با این گروه گرفته شد.

وی افزود: با توجه به اینکه آقای حاجی پور بارها بیان داشته که داماش را به مانند فرزند خود می داند در جلسه امشب هم اعلام کرد که  فقط به احترام و به عشق هواداران بدون این اسپانسر در فصل جدید هم به تیمداری پرداخته تا به قول خود با هواداران عزیز و دلسوخته داماش وفادار باشد.

 

مدیر عامل داماش با بیان اینکه این باشگاه در فصل جدید هم به دنبال ادامه همکاری با وحید رضایی بوده، اذعان داشت: با توجه به اینکه در مذاکرات با آقای رضایی تا کنون توافق نهایی حاصل نشده،  لذا این باشگاه  با سایر گزینه ها نیز مذاکره خواهد نمود.

وی در پایان گفت: در نهایت تصمیم گرفته شد که حداکثر ظرف یک هفته آینده سرمربی باشگاه مشخص و اعلام شود. هواداران عزیز داماش بدانند که تنها هم و غم مالک داماش شاد کردن دل هواداران است و حالا که مشخص شده که باید بدون اسپانسر ادامه دهیم،  تنها دلگرمی این باشگاه حضور و حمایت‌های هواداران به عنوان یار دوازدهم می باشد.