varesh-sport.com : آقای چاوشی در ابتدا از بازی فولاد بفرمائید، این بازی چطور بود؟

فولاد تیم بسیار خوبی بود و بازی سختی را پشت سر گذاشتیم . آنها آمده بودند تا به هر ترتیب یک امتیاز از این بازی خارج از خانه شان دشت کنند اما با توجه به اینکه ما بر روی نقاط ضعف و قوت این تیم به خوبی کار کرده بودیم توانستیم هر 3 امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

 

varesh-sport.com : بالاخره پایت به گلزنی باز شد و اولین گلت را در هفته دهم به ثمر رساندی ؛ در این مورد چه نظری دارید؟

خب من از این 10 هفته چهار هفته اش را مصدوم بودم و دو هفته را هم که آقای دینورزاده یک ربع تا بیست دقیقه من را به میدان فرستاد و فکر میکنم این چهارمین هفته ای بود که به طور کامل و فیکس بازی کردم . من از اول فصل تا الان در پست هافبک چپ بودم و سر پست خودم بازی نکردم . خدا را شکر می کنم که توانستم اولین گلم را برای تیمم به ثمر برسانم و همینطور خوشحالم که پایم هم به گلزنی باز شد.

 

varesh-sport.com : و شادی پس از گل و تقسیم آن با هواداران پشت دروازه…

واقعا خیلی خوشحال بودم و این گل را به هواداران تقدیم می کنم. من در طول مسابقه آنقدر محو بازی بودم که این همه تماشاگر را ندیدم و بعد از گل بود که سرم را بالا آوردم دیدم چقدر هوادار آمده و از تیم حمایت می کند.

 

متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب

 

varesh-sport.com : به بازی با ملوان نزدیک می شویم ؛ در مورد این دیدار چه صحبتی دارید؟

دربی ها حال و هوا و شرایط خاص خودش را دارد . ملوان تیم خوبی است و خوب هم بازی می کند اما تمام تلاشمان را در این بازی به کار خواهیم گرفت که نتیجه بگیریم و بازی خوب و تماشاگرپسندی را هم از خودمان به نمایش بگذاریم . در دو بازی آخر تیم ما بهتر بازی کرد و واقعا لایق برد بودیم که متاسفانه بازی مساوی شد و در مورد این بازی پیش بینی نمی کنم اما تمام تلاشمان را برای برد انجام خواهیم داد.

 

varesh-sport.com : با توجه به اینکه محمد غلامی این بازی را به علت محرومیت از دست داده است فکر میکنی در بازی با ملوان در پست خودت بازی کنی؟

سیستم ما از اول با یک مهاجم نوک بوده است اما از وقتی آقای قاسمپور آمدند به نوعی می توان گفت با سه یا چهار مهاجم بازی می کنیم که من و جهانگیر عسگری در کنار و میلاد زنیدپور هم پشت محمد غلامی بازی می کند . به هر حال پست من تا به الان هافبک چپ بوده است و نوک بازی نکردم و هنوز نظر آقای قاسمپور در این ارتباط را نمی دانم اما مطمئن باشید هر جا که بازی کنم باید بهترین بازی را از خودم در مقابل ملوان نشان دهم .

 

varesh-sport.com : زمینی که ما از آن برای مسابقات خانگی استفاده می کنیم و بیشتر تمرینات را در آن برگزار می شود با چمن مصنوعی پوشش داده شده است و این احتمال وجود دارد که در بازی روز جمعه هوا بارانی باشد. آیا اگر در بازی با ملوان و با توجه به آن زمین هوا بارانی شود ما به مشکل خواهیم خورد؟

ما هر زمان که خارج از خانه مسابقه داشتیم تمریناتمان را در چمن طبیعی دنبال کردیم و از طرفی 6-7 نفر از بازیکنان تیم بومی هستند و با این آب و هوا آشنایی کامل دارند ، ضمن اینکه اکثر بازیکنان غیر بومی هم در این آب و هوا تمرین کردند و به آن عادت کرده اند. من فکر نمی کنم اصلا از بابت آب و هوا و زمین مشکلی را داشته باشیم و مطمئنا بازی خوبی را از خود به نمایش خواهیم گذاشت و هواداران از این بابت نگران نباشند .

 

varesh-sport.com : شما سابقه بازی در ملوان را دارید و شنیده ایم در زمانی که آنجا بودید با شما رفتار خوبی نشده است…

من دو سال از خدمت سربازی ام را در ملوان بوده ام و می توانم بگویم از وقتی که از ملوان بیرون آمدم پیشرفتم شروع شد و چند سالی را در پگاه که بعدا به داماش تغییر نام داد به چشم آمدم و یک سالی هم در استیل آذین بودم که دوباره برگشتم… نه با من بدرفتاری ای که شما منظورتان است را نداشته اند ولی خب از لحاظ بازی کردن به من در آنجا بد گذشت . من در برهه ای آنجا رباط پاره کردم … دو بازی انجام دادم و بعد یکی دو بازی انجام ندادم و بعد در جام حذفی یک بازی فیکس انجام دادم و رباط پاره کردم و بعد از اینکه وضعیتم خوب شد آقای ایراندوست به من گفت بیا برای این 8-9 بازی باقی مانده هم قرارداد امضا کن که من گفتم با پگاه قرارداد دارم و دوباره برگشتم به تیم سابقم.

اگر با بازیکنان دیگر بدرفتاری ای شده با من آن بدرفتاری که مدنظرتان است نشده است ولی خب نمی دانم اگر رباطم پاره نمی شد اوضاع به چه شکلی بود.

 

 

varesh-sport.com : چند دربی بازی کردی و چند گل به ثمر رساندی؟

فکر میکنم چهار یا پنج دربی بازی کرده باشم و یک یا دو گل به ثمر رساندم !

 

varesh-sport.com : بهترین خاطره ات از دربی ؟

همان گل 30 متری که در انزلی به ملوان زدم

 

varesh-sport.com : و تلخ ترین؟

در انزلی اتفاق افتاد. در حالیکه به دقیقه 89 رسیده بودیم و بازی را برده می دانستیم آقای مختاری یک پنالتی داد و بازی را مساوی کردیم. همان سال ما از لیگ سقوط کردیم و فکر می کنم اگر آن دو امتیاز بود در لیگ باقی می ماندیم.

 

varesh-sport.com : حرف پایانی شما با هواداران؟

من از همینجا دست تک تک هواداران را می بوسم. امسال در تمام بازیها واقعا برای ما سنگ تمام گذاشتند و اینجا از آنها میخواهم که در انزلی هم ما را همراهی کنند تا بتوانیم با دست پر از آنجا به رشت برگردیم.

 

 

 

 

مصاحبه : مهرداد – مازیار