افشین چاووشی در خصوص پیروزی داماش مقابل راه آهن اظهار داشت: هم خوب بازی کردیم و هم منطقی. هدف ما کسب 3 امتیاز بود چون می خواستیم شرایط را تغییر داده و بیشتر از این پائین نرویم.

 

وی افزود: بچه ها خیلی زحمت کشیدند و حرف کادر فنی را گوش کردند و بردیم. راه آهن هم تیم خوبی بود و در بازی های قبلی خیلی خوب بازی می کرد ولی در مقابل ما به توپ های بلند روآورده بود که مدافعان بلندزن ما اجازه کار به آنها را ندادند. باید این بازی را می بردیم تا بالاتر از راه آهن می آمدیم.

مهاجم گلزن داماش تصریح کرد: شناحت تارتار از راه آهن خیلی به برد تیم ما کمک کرد. این مربی سالها در این تیم بازی کرده و مربی بوده. دقیقا نقاط ضعفی که او از راه آهن به ما گفت، در آن تیم وجود داشت و با استفاده از آن توانستیم یک برد 6 امتیازی خیلی خوب و حساس بدست بیاوریم.

 

چاووشی گفت: گل من به راه آهن آفساید نبود. مگنو از گوشه سانتر کرد و غلامی توپ را با سر زد ولی رودباریان دفع ناقص داشت و من در ریباند گل زدم. اگر دوربین ها خوب گرفته باشند، مشخص می شود که گل ما سالم بود.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا بعد از این گل هم گریه کردی؟ تاکید کرد: خدا به من کمک کرد که گل بزنم. این گل دیگر گریه نداشت. به خاطر این بعد از گلزنی به مس گریه کردم که شرایط خوبی نداشتم و تحت فشار بودم. من در این بازی فقط یک نیمه فوروارد بازی کردم و بازهم مثل همیشه به هافبک چپ رفتم. کل این فصل در 3، 4 بازی در نوک حمله بودم که گل زدم.

 

متن کامل در ادامه مطلب

مهاجم داماش افزود: داوری مشکلی نداشت. دایی شاید به خاطر گلی که زدم اعتقاد داشت آفساید بوده ولی اصلا این طور نبود. فاصله دایی با توپ و دروازه زیاد بود.

چاووشی گفت: بازی سختی با شاهین داریم که اگر ببریم با خیال راحت به تعطیلات می رویم. ما باید در این بازی انتقام شکست جام حذفی را از آنها بگیریم. واقعا حق ما نبود که از آنها حذف شویم. حالا در لیگ 3 امتیاز را می گیریم. این برد خیلی می تواند به تیم ما سروسامان دهد و مثل نیم فصل اول دوباره به شرایط خوب خود برگردیم.

 

وی در خصوص شایعه اعتصاب بازیکنان این تیم بعد از بازی با شاهین تاکید کرد: مشکل مالی ما هنوز حل نشده ولی قول دادند در تعطیلات پیش رو حل شود. قرار نیست اعتصاب کنیم و فقط شایعه است. بازیکنان ما در هرشرایطی در کنار تیم هستند و باجان و دل برای تیم تلاش کردند و می کنند. آن موقعی که ششم و هفتم بودیم هم باشگاه پول نداشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: پانا