تمرینات فشرده بدنسازی و آمادگی تیم فوتبال داماش گیلان در قالب اردوی کردان کرج همچنان ادامه دارد و با اضافه شدن یک مربی بدنساز و یک مربی دروازه بان ها ، کادر فنی این تیم تکمیل شده است و از هفته آینده از فشار تمرینات کاسته خواهد شد …..

 

تیم فوتبال داماش گیلان امروز ( دوشنبه ) در ادامه تمرینات خود یک بازی دوستانه با تیم فوتبال البرز کرج برگزار کرد که نتیجه این دیدار دوستانه با نتیجه 4 بر 3 به نفع البرز کرج خاتمه یافت . تیم فوتبال داماش گیلان در این بازی و در دو نیمه از بازیکنان متفاوت استفاده نمود تا توان و قدرت بدنی و برنامه های تاکتیکی تیم از سوی کادر فنی مورد ارزیابی کامل قرار گیرد . کادر فنی تیم اکنون بر اساس صلاحدید ماریان پوشنیک کامل شده است و بهزاد دادش زاده ، مارکارآقاجانیان به عنوان کمک مربیان و ژیگا کلیاجیچ و آندر سال چنیک به عنوان مربیان بدنساز و مربی دروازه بان ها ماریان پوشنیک را در فصل آینده همراهی می کنند .

بهزاد داداش زاده کمک مربی داماش گیلان در خصوص تمرینات تیم گفت : ما نسبت به سال گذشته تمرینات را در وقت مناسب آغاز کردیم و از تجربیات یک مربی با دانش و آشنا با کلاس روز مربی گری بهره می بریم و نسبت به سال گذشته بازیکنان بهتری را جذب نموده ایم . وی در خصوص هماهنگی بازیکنان گفت : با توجه به جذب بازیکنان جدید ، در طی دو هفته اخیر در کنار برنامه بدنسازی بیشتر به منظور ایجاد هماهنگی های لازم بین بازیکنان کار کرده ایم و الآن به هدف خود نزدیک شده ایم و تا پایان برنامه زمان بندی شده تیم به مرز آمادگی کامل خواهد رسید تا با قدرت و و در قالب یک تیم کاملا منسجم وارد بازی های لیگ یک فوتبال شویم .

بهزاد داداش زاده در خصوص بازی دوستانه با تیم فوتبال البرز کرج و نتیجه آن گفت : این بازی ها فقط به منظور شناخت نقاط ضعف و قوت تیم و توانایی های بازیکنان است و به همین دلیل بود که در دو نیمه با ترکیبی کاملا متفاوت در زمین حاضر شدیم و برد و باخت در آن برای کادر فنی مهم نیست . اینجا بهتر است ببازیم تا نقاط ضعف را شناسایی کنیم تا آن که در مسابقات رسمی لیگ پیروز شویم . هدف ما در اینجا ایجاد انسجام تیمی و مرور برنامه های تاکتیکی است گرچه تیم البرز که از خانواده داماش است امروز در این دیدار به صورت مداوم از بازیکنان تعویضی سود می برد که بیشتر شبیه بازی های فوتسال بود . اما ما امیدواریم که تیم البرز کرج که کادر فنی و بازیکنان جوان بسیار خوبی دارد در مسابقات لیگ دو موفق شود تا بتواند به لیگ یک صعود کند و این آرزوی ما است .

داداش زاده در خصوص کادر فنی و اضافه شدن مربیان جدید گفت : تصمیم گیرنده نهایی فنی در تیم ما سرمربی تیم آقای ماریان پوشنیک است و وی صلاح دید تا دو مربی جدید برای دروازه بان ها و بدنسازی به ترکیب کادر فنی اضافه شود که البته حتما برای تیم ما بسیار مثمر ثمر خواهد بود . وی ادامه داد : ماریان پوشنیک به نظم در تیم و برنامه اردوی تیم بسیار دقیق و حساس است از همین رو ما تمرینات بسیار منظمی را تا کنون در کرج و رشت برگزار کرده ایم و قرار است تا در پایان این هفته تیم به رشت  بازگردد و با سبک کردن تمرینات و بازی های دوستانه ، آماده حضور در مسابقات لیگ یک و جام حذفی کشور شویم . وی افزود : براساس اعلام قبلی قرار است تا در 20 شهریور اولین مسابقه جام حذفی ما برگزار شود و سپس در 25 شهریور اولین مسابقه خود در لیگ یک را در برابر سپاهان نوین در رشت برگزار کنیم .

داداش زاده با تشکر از هیئت مدیره و مدیر عامل باشگاه گفت : حمایت کاملی را در تمامی زمینه ها از سوی هیئت مدیره و مدیر عامل باشگاه آقای عابدینی داشته ایم که جا دارد تا از همه آن ها تشکر کنیم و امیدواریم تماشاگران و هواداران تیم در رشت و استان گیلان از آغاز بازی ها برای این تیم سنگ تمام بگذارند تا با قدرت کار خود را آغاز کنیم .