– آخرین مهلت ارسال طرح های هواداران برای لوگوی جدید باشگاه ورزشی داماش گیلان اعلام شد . به گزارش وارش اسپرت هواداران در طرح های خود برای لوگوی باشگاه داماش گیلان باید از سه رنگ آبی ، سبز و سفید به صورت قالب اصلی استفاده کنند . این طرح ها باید تا پیش از عید سعید فطر از طریق آدرس ایمیل [email protected] یا در قالب DVD به آدرس رشت – بلوار امام خمینی – بعد از میدان مصلی – کوچه رسالت – باشگاه ورزشی داماش گیلان روابط عمومی باشگاه ارسال یا تحویل گردد . به بهترین طرح که مورد تائید هیات مدیره این باشگاه قرار گیرد، جایزه ای ویژه تعلق خواهد گرفت.

 

– مراسم شب قدر در خانه شبانه روزی مژدهی رشت از سوی باشگاه داماش گیلان برگزار می شود. مراسم معنوی احیاء شب قدر در شب شهادت شهید محراب مولای متقیان امام علی ابن ابیطالب(ع) در شامگاه پنج شنبه 19 مرداد ماه در خانه شبانه روزی مژدهی رشت برگزار می شود.
علی احمدی سراوانی مدیر روابط عمومی باشگاه داماش ضمن بیان مطلب فوق اعلام کرد : در این مراسم شهرام قویدل مالک باشگاه داماش ، امیر عابدینی مدیر عامل و کلیه اعضای کادر فنی و بازیکنان داماش گیلان حضور خواهند داشت.
این مراسم از ساعت 10:00 شب برگزار و حضور هواداران و مردم شریف رشت در آن به  شکوه معنوی آن اضافه خواهد نمود.

 

– امیر عابدینی و شهرام قویدل فرا رسیدن روز خبرنگار را به جامعه مطبوعاتی و اصحاب رسانه های دیداری و شنیداری تبریک گفتند. در این تبریک نامه آمده است:

۱۷ مرداد روز خبرنگار را به همه تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک می گوییم و امیدواریم در این مسیر پر پیچ وخم موفق باشند. بدون شک اصحاب رسانه های دیداری، شنیداری و نوشتاری سهم بسزا و انکار ناپذیر در تنویر افکار عمومی ایران دارند در همین راستا در عرصه تحولات و رویدادهای ورزشی نقشی موثر و مثبت در جهت رشد و بالندگی ورزشی کشور ایفاء می نمایند. چهره پرسشگر و دیدگان موشکافانه و جستجوگر خبرنگاران هرگز نباید مایه رنجش دستگاه های اجرایی و ورزشی کشور را فراهم کند زیرا تا این روند به شکل مطلوب انجام نپذیرد هرگز بالندگی و شکوفایی نیز تحقق نخواهد یافت.

تقارن این روز خجسته را با ایام ماه مبارک رمضان و شب های قدر گرامی می داریم و برای همه آن عزیزان توفیق روز افزون از خدای بزرگ درخواست می نماییم.

 

– داماش گیلان پس از برگزاری مسابقه هفته چهارم خود تمریناتش را به مدت دو روز تعطیل کرد . بر این اساس داماشی ها قرار است از ساعت 11 روز پنجشنبه اولین تمرین آماده سازی خود برای دیدار با پرسپولیس  را برگزار کنند .

طبق برنامه ریزی سازمان لیگ برتر ، دیدار تیم های داماش گیلان و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته پنجم دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران از ساعت 22:30 روز شنبه 28 مردادماه در استادیوم شهید عضدی رشت برگزار خواهد شد .

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید