وارش اسپرت:

 

*همانطور که پیش از این به عنوان اولین منبع آگاه اعلام کرده بودیم، به احتمال بسیار فراوان مهدی دینورزاده به عنوان مشاور امیر عابدینی و مدیر فنی تیم فوتبال داماش گیلان پس از مسابقه با همیاری منصوب خواهد شد و به بازیکنان معرفی میشود. هم اکنون عبدالله مرغوب و افشین ناظمی به طور مشترک در تمرینات داماش تیم را اداره میکنند اما فعلا حکم دائم برای هیچ کدام صادر نشده و مرغوب به عنوان مشاور عابدینی و ناظمی به عنوان سرمربی موقت به کار خود ادامه میدهند.

 

*تیمهای فوتبال داماش گیلان و همیاری اراک فردا در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که پیش از این ساعت برگزاری این مسابقه از سوی فدراسیون فوتبال 14:15 اعلام شده بود اما این احتمال وجود دارد که این مسابقه بنا بر دلایلی خاص از ساعت 14 آغاز شود. محمد ملکی به عنوان داور وسط این دیدار را قضاوت خواهد کرد، ضمن آنکه حجت علی رضایی تبار و ایوب غلامزاده به عنوان داوران کمک و پیام باقری دوست به عنوان داور چهارم در این بازی حضور دارند.

 

*افشین چاوشی مهاجم خوش تکنیک داماش که پیش از این خبر مصدومیت او به صورت غیر رسمی از این تارنما به استحضار رسید به مدت حداقل دو هفته دیگر از مسابقات دور خواهد بود. وی هم اکنون در تهران به سر میبرد و مشغول فیزیو تراپی است.

 

*آب و هوای فردا و در ساعت برگزاری بازی صاف و مطلوب برای برگزاری یک مسابقه فوتبال خواهد بود. نکته جالب اینکه تاکنون هیچ کدام از مسابقات داماش شهر باران در هوایی بارانی برگزار نشده است!