وارش اسپرت:

دروازه بان مونته نگرویی،پس از یک هفته تمرین و جلب نظر مثبت مربی دروازه بان ها و کادر فنی داماش گیلان با قراردادی یک ساله به عضویت داماش گیلان در آمد.

 

 

 

 

میلوس درزوویچ در فصل آینده تیم فوتبال داماش گیلان را همراهی خواهد کرد. وی از نظر بدنی در شرایط مطلوبی به سر می برد و توانسته است نظر ماریان پوشنیک و احمد سجادی ،سرمربی و مربی دروازه بان های داماش گیلان را به خود جلب کند. به نظر میرسد با حضور او و بازگشت علی نظر محمدی،تیم داماش شهر باران شاهد رقابت خوبی در بخش دروازه بان های خود خواهد بود. همچنین بهنام لایقی فر دروازه بان سوم داماش گیلان در فصل آینده خواهد بود.

دو بازیکن مهاجم خارجی نیز قرار است با شرکت در تمرینات داماش و در صورت نظر مثبت کادر فنی به لیست اعضای این تیم اضافه شوند تا فصل نقل و انتقالات برای داماش هم بسته شود.

همچنین مسابقه جام حذفی داماش گیلان که قرار بود در روز 20 شهریور انجام گیرد،برگزار نخواهد شد و قرار است برنامه بازیهای جام حذفی تیم فوتبال داماش گیلان از سوی فدراسیون به زودی اعلام شود. بدین ترتیب تیم فوتبال داماش گیلان در نخستین بازی رسمی خود در روز 1 مهر و در ورزشگاه شهید عضدی رشت و از هفته اول لیگ دسته اول باشگاه های ایران به مصاف تیم فوتبال فولاد نطنز(سپاهان نوین) خواهد رفت.