وارش اسپرت:

 
 
یکی از پدیده های دو فصل اخیر داماش گیلان بدون تردید محمد آبشک می باشد.بازیکنی که پله های ترقی را در این دو فصل با شیب تندی طی نموده است تا بدان جا که بهترین بازیکن نیم فصل داماش گیلان از دیدگاه هواداران بوده است و بدون تردید یکی از شانس های مسلم یهترین بازیکن فصل از دیدگاه هواداران در پایان فصل خواهد بود.پیش بینی ای که بزودی بر روی سایت وارش اسپرت قرار خواهد گرفت.قبل از بازی با سپاسی فرصتی دست داد تا گفتگویی با این ستاره جوان و آینده دار شهر باران داشته باشیم.

 

بازی بندرعباس رو چطور دیدین؟
 
این بازی واسه ما تشریفاتی بود ولی برای حریف بسیار مهم بود.قبل رفتنمون به بندرعباس شایعه ساخته بودن که ما برای باخت به هرمزگان میریم و تبانی کردیم.بهمین دلیل ما با تمام قوا پا به این بازی گذاشتیم.خوبم بازی کردیم اما گرمای هوا تو بازیمون تاثیر منفی گذاشته بود.
 
 
بازی با سپاسی رو چطور ارزیابی میکنین؟ 
اونا برای کسب حداقل امتیاز میان تا صعود کنند ولی ما برای برد به میدان میریم.چون جشن صعوده و باید ببریم تا مردم یک روز شاد داشته باشند.
 
 
شایعه تبانی تو این بازی رو یه سری مطرح کردن! 
به هیچ وجه!اونا واسه ما کری خوندن که ما داماش رو تو رشت با اختلاف دو گل میبریم و داماش تیم ضعیفیه.دور رفت هم که سپاسی رو بردیم یه حساسیت هم از اون لحاظ وجود داره.پیغام دادن که راحت داماش رو میبریم.بهمین دلیل بچه ها هم قسم شدن که با یه نتیجه خوب به امید خدا سپاسی رو ببریم.
 
 
شما هر پیش بینی ای که تا بدین جای فصل تو مصاحبه با ما انجام دادین درست در اومده.این دفعه چه پیش بینی ای دارین؟ 
با اختلاف بالای دو گل میبریم.قبلا اگه یادتون باشه گفته بودم که تیم هایی مثل نفت مسجد سلیمان برامون دردسر ساز نمیشن و تو رشت میبریمشون ولی بازی هایی مثل اتکا مشکل ساز میشه واسمون که همینطور هم شد.
 
 
متن کامل مصاحبه را در ادامه مطلب ببینید:
 

 
قراره رو بازی با سپاسی یه جشن واسه هواداران گرفته شه.چه پیغامی برای هواداران دارین؟ 
هواداران دستشون درد نکنه.امسال واقعا سنگ تمام گذاشتند.میگن با گل و شیرینی و لباس داماش و کلا با توپ پر قراره ازشون قدردانی کنیم. امیدوارم یک قدردانی عالی بتونیم ازشون بکنیم.

گروه وارش اسپرت

مصاحبه:میثم – مهرداد – میثاق – علی

توسط |۱۳۹۸/۶/۲۳ ،۱۹:۳۹:۵۴ +۰۰:۰۰اردیبهشت ۱۶ام, ۱۳۹۰|دسته‌بندی: داماش|بدون دیدگاه

ثبت ديدگاه