در حالی که به نظر می‌رسید داماشی‌ها روند مشخصی را برای فصل آتی در پیش گرفته اند، به‌‌یکباره این تیم با‌ چالش‌های خودساخته جدیدی رو به رو شده است.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، طی روزهای گذشته باشگاه داماش فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود برای لیگ دو را آغاز کرد و فارغ از هر دیدگاه مثبت و منفی در خصوص چگونگی جذب بازیکن و تمدید قراردادها، به نظر فعالیت‌های لاجوردی‌ها روند عادی خود را طی می‌کرد اما حالا اخبار و‌شنید‌ه‌ها از احتمال واگذاری و فروش تیم به مالکیت جدید خبر می‌دهد!

چهارشنبه دوم شهریور داریوش نصیری مالک باشگاه داماش در کنفرانس خبری مشترک با سرمربی و نماینده تام الاختیار خود در دفتر این باشگاه، اعلام کرد که مشکلی برای مدیریت داماش ندارد و خطاب به خبرنگاران عنوان کرد که یک سال بعد صعود به لیگ یک را جشن خواهند گرفت؛ حالا در کمتر از یک هفته، طبق‌شنیده‌های تایید شده از سوی اعضای مسئول در باشگاه، نصیری پاسخگوی تماس‌ها نیست و اعلام کرده که قصد واگذاری داماش را دارد و این موضوع را نیز به اطلاع متولیان فوتبال و ورزش رسانیده است!

با اطلاع بازیکنان از این شرایط، تمرینات داماش نیز در آستانه تعطیلی قرار گرفت اما به هر ترتیب با وساطت‌های صورت گرفته، تمرین روز سه‌شنبه داماش برگزار شد.

تنها سه هفته به آغاز رقابت‌های لیگ دو باقی مانده است و اگر متولیان امر و به خصوص هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان به صورت فورس ماژور به این قضیه ورود نکنند، مطمئنا داماش برای لیگ دو با شرایط بهرنجی رو به رو خواهد شد.