فصل پر فراز و نشیب داماش سرانجام در روز دوشنبه به پایان می‌رسد.
به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته سی و چهارم و پایانی رقابت‌های لیگ یک از ساعت ۱۹:۴۵ دوشنبه ۲۱ خرداد، تیم داماش گیلان در استادیوم شهید عضدی رشت میزبان سایپا خواهد بود.

وضعیت دو تیم:

شاید پس از تساوی عجیب در مقابل نفت و گاز گچساران با خودتان می‌گفتید وضعیت داماش از این بدتر نمی‌توانست باشد و کاملا این احتمال وجود داشت که فصل داماش به بدترین شکل ممکن در مشهد و مقابل خوشه طلایی به اتمام برسد؛ با این حال اولین و آخرین برد خارج از خانه این فصل داماش، جدول را با همان شرایط مشابه هفته گذشته نگه داشت.
داماش همچنان در منطقه سقوط قرار دارد اما همچنان امیدواری زیادی در بین هواداران این تیم وجود دارد که با برتری در نبرد پایانی و لغزش دریای بابل یا شهرداری آستارا، جایگاه خود را در لیگ یک حفظ کند.

در سویی دیگر، تیم سایپا پس از جدایی مجتبی سرآسیایی و روی کار آمدن مجدد مهدی حسینی نسب، عملکرد رو به رشدی داشته و در چهار بازی اخیر تحت هدایت این مربی، دو برد و دو تساوی کسب کرده است و در جایگاه پنجم جدول قرار دارد. سایپای امسال گرچه در حد و اندازه‌های صعود به لیگ برتر ظاهر نشد اما تیمی کاملا غیرقابل پیش بینی بود که می‌توانست هر رقیبی را از پیش رو بردارد و باید دید آنها در دیدار پایانی چه نمایشی از خود ارائه خواهند داد.

نکات آماری:

– داماش گیلان در پنج بازی اخیر شکست‌ناپذیر بوده است.

– سایپا در ۱۶ دیدار بیرون خانه قبلی، ۳ برد، ۷ تساوی و ۶ شکست را تجربه کرده است.

– تیم های داماش گیلان و سایپا تاکنون ۲۲ بار در مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که سهم داماش ۶ برد و سایپا ۱۰ برد بوده است و ۶ بازی نیز به تساوی انجامیده است.