در فصول گذشته هر از گاهی در آستانه ی پیوستن به داماش لیگ برتری و لیگ یکی قرار گرفت و در مقابل با بی توجهی مدیران وقت داماش مواجه می شد اما بالاخره در لیگ دو پیراهن داماش را به تن کرد!

مهاجم اهل روستای دوآبسر شفت، فوتبالش را از دخانیات رشت آغاز کرد و سابقه عضویت در امید ملوان و سپیدرود، پارسه ، مس کرمان و گلگهر سیرجان را در کارنامه دارد. در ادامه می توانید مصاحبه وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان با میلاد پورصف شکن را بخوانید…

 

varesh-sport.com: در چند مقطع قرار بود که به داماش بپیوندی و حتی در مقطعی در تمرینات داماش هم حاضر شدی. اما همیشه انگار کوچه پیوستنت به داماش بن بست بود! چرا؟
بله. در برهه ای که من با سپیدرود آقای گل لیگ دو شده بودم، باشگاه داماش به من گفته بود باید صبر کنی تا روزهای آخر با تو قرار داد ببندیم؛ من صبر کردم اما در روزهای آخر به من گفتند که آقای عابدینی برای جلوگیری از ایجاد حاشیه، علاقه ای به جذب بازیکن از سپیدرود ندارد! در برهه ای دیگر هم به من از باشگاه داماش گفتند که بیا و من آمدم، اما اقدامی برای مذاکره با پارسه نکردند!

 

varesh-sport.com: و بالاخره امسال طلسمت را شکستی و داماشی شدی…
امسال صحبت هایی که با آقای حاجی پور کردم، بسیار صحبت های خوبی بود. از طرفی هم من خیلی دوست داشتم در شهر خودم بازی کنم و خدا را شکر شرایطی مهیا شد تا بالاخره پیراهن تیمی را که مدت ها دوست داشتم را به تن کنم.

damash-1-0-shamooshak--17--milad-poursafshekan-zXSDATC

 

varesh-sport.com: به نظر می رسد جو یکدلی برای صعود بر تیم حاکم باشد. استنباط خودت چطور است؟
شرایط درون باشگاهی هم به گونه ای است که تمام ارکان باشگاه اعم از مدیریت، کادرفنی و بازیکنان کمر همت بسته اند تا داماش را به جایگاه اصلی اش برسانند. به نکته ی جالبی در بازی با شاهین برخورد کردم و زمانی که میرپسندیده موفق به گلزنی شد، من تا به سمت نیمکت برگشتم با صحنه ای مواجه شدم که به ندرت در تیمی شاهد هستیم. به یکباره بازیکنان ذخیره و نیمکت نشینان داماش را از شدت خوشحالی داخل زمین دیدم که این صحنه بیانگر این بود که تمام اعضای تیم در حال صرف فعل خواستن برای صعود به لیگ یک هستند.

 

varesh-sport.com: شعار “دوباره میسازیمت داماش” روی پیراهنت پیامی را برای هواداران داماشی داشت…
آمدیم که بسازیم داماش را… بعضی ها به اشتباه “میسازمت” را نقل کرده اند، اما هم شعار و هم پیام مخابره شده بیانگر یک کار جمعی برای ساختن داماش بود و برای همین بر روی پیراهنم نوشته بودم “دوباره میسازیمت داماش”

میلاد پورصف شکن - دوباره میسازیمت داماش

 

varesh-sport.com: قبلا هم یازده پوشیدی. شماره پیراهن امسالت را خودت انتخاب کردی؟
اصلا در مورد شماره پیراهن هیچ صحبتی هم نکرده بودم و باشگاه تصمیم گرفت که شماره 11 را برتن کنم.

  

varesh-sport.com: کدام فوتبالیست خارجی را می پسندی؟
مسی

 

varesh-sport.com: اما سبک فوتبالیت به رونالدو شباهت نسبی دارد!
بله، شاید. اما یک بارسایی مسی را انتخاب می کند! (با خنده)

 

varesh-sport.com: معمولا در داماش از سبک بازی کدام بازیکن یا بازیکنان خوشت می آمد؟
سبک فوتبال جهانبخش که خیلی لذت بخش بود و از فوتبال محمدرضا مهدوی هم خیلی خوشم می آمد. خیلی دوست داشتم شرایط به گونه ای می شد تا امسال در کنارمان می بودند…

 

varesh-sport.com: و حرف پایانی…
نشکر ویژه ای را باید از هواداران داماشی داشته باشم که همیشه به من لطف داشته اند. هیچ گاه از یاد نخواهم برد با آنکه در داماش سابقه عضویت نداشتم اما به شدت بنده را مورد تشویق قرار دادند؛ تا حدی که برای هم تیمی هایم در پارسه سوال برانگیز بود و امیدوارم امسال بتوانم فقط بخشی از لطف شان را جبران نمایم.
ضمنا لازم می دانم از محمد مختاری هم تشکری داشته باشم، زیرا در دو فصلی که در مس کرمان با هم بودیم همیشه به عنوان یک همشهری از من حمایت می کرد.

 

مصاحبه: مازیار اصغرزاده – مهرداد ثابت – علی رهبر

منبع: www.varesh-sport.com

وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان