وارنا شهر باران رشت، در پایان دور رفت مرحله اول رقابت های لیگ دو بالاتر از قطب های والیبال ایستاد.

به گزارش وارش اسپرت – پایگاه خبری و تحلیلی ورزش گیلان،تیم والیبال وارنا شهر باران رشت که برای برگزاری مسابقات مرحله گروهی خود در رقابت های لیگ زیر گروه باشگاه های کشور و به میزبانی مازندران در شهر سوادکوه حضور داشت، در آخرین دیدارش در مرحله رفت این رقابت ها با نتیجه سه بر یک برابر خوش سیمای آمل به برتری دست یافت.

مردان والیبالیست وارنا شهر باران که در دیدار سوم خود نیز  در دیداری بسیار مهیج با نتیجه سه بر دو برابر سوادکوه میزبان این مسابقات در دور رفت به پیروزی دست یافته بود، در این دیدار در ست های اول، دوم و چهارم با نتایج 27 بر 25، 25 بر 9 و 25 بر 23 برابر حریف خود به برتری دست یافت و تنها ست سوم را با نتیجه 25 بر 19 به حریف مازنی خود واگذار کرد.

بدین ترتیب وارنا با کسب 3 پیروزی و تنها یک شکست برابر باریج اسانس کاشان حریف سابقا لیگ برتری اش به کار خود در دور رفت مرحله اول لیگ دو پایان داد.

دور برگشت این رقابت ها قرار است از 19 یا 20 بهمن ماه در سالن تختی مجموعه ورزشی عضدی توسط باشگاه وارنا شهر باران رشت میزبانی شود. 

شور و هیجان دوباره به والیبال استان گیلان بازگشته است و در همین راستا انتظار می رود که علاوه بر مردم، مسئولین استانی و مدیریت شهری دست به دست هم حمایت همه جانبه از تیم های افتخارآفرین را در سرلوحه امور خود قرار دهند .