بانوان وارنا شهر باران با پیروزی برابر پارس لامرد فارس به عنوان تیم دوم گروه خود به مرحله نهایی لیگ یک والیبال قهرمانی باشگاه های کشور صعود کرد.

به گزارش وارش اسپرت – پایگاه خبری و تحلیلی ورزش گیلان، تیم والیبال بانوان وارنا شهر باران که برای برگزاری مسابقات مرحله گروهی خود در رقابت های لیگ یک جام باشگاه های کشور و به میزبانی شهر یزد در این شهر حضور داشت، عصر امروز (چهارشنبه) در پنجمین و آخرین بازی خود با نتیجه سه بر یک برابر پارس لامرد فارس پیروز شد تا به مرحله نهایی رقابت های لیگ یک والیبال صعود کند.  

دختران شایسته والیبالیست وارنا که روز گذشته نیز موفق شده بودند، فرهنگسرای جوان ارومیه را با نتیجه سه بر یک از پیش رو بردارند، در این دیدار ست های اول،‌ سوم و چهارم را با نتایج 25 بر 20، 25 بر 15 و 26 بر 24  به سود خود پایان داد و تنها ست دوم مسابقه را با حساب 25 بر 21 واگذار کرد.

بدین ترتیب تیم والیبال بانوان وارنا شهر باران رشت با کسب 4 پیروزی و یک شکست، پس از اکسون تهران به عنوان تیم دوم به مرحله نهایی رقابت های جام باشگاه های کشور صعود کرد. 

در پایان مرحله نخست دو تیم برتر هر گروه به مرحله نهایی راه پیدا کردند و 6 تیم راه یافته به این مرحله، برای تعیین سه تیم صعود کننده به سوپر لیگ با هم به رقابت می پردازند.