هواداران داماش راه بسیار طولانی را طی کردند تا به اهواز رسیدند و نباید این برخورد با هواداران ما می‌شد

به گزارش وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان، مهرداد لاهوتی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به اینکه شاهد اتفاقات تلخی در ورزشگاه فولاد آره‌نا بودیم اظهار داشت: این اولین بار نبود که شاهد بروز همچین اتفاقاتی بودیم و در لیگ نیز در چند بازی حواشی ایجاد شد که زیبنده ورزش کشور نبود. به خصوص در بازی پرسپولیس مقابل سپاهان که اتفاقات ناگواری رخ داد. بازی پرسپولیس مقابل داماش در جام حذفی نیز از خیلی جهات خوب نبود و اتفاقات بدی در این بازی رخ داد.

 

نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: درخواست مدیرعامل داماش منطقی بود و این حق تیم داماش است که هوادارانش در استادیوم حضور داشته باشند. برگزاری یک مسابقه کار پیچیده‌ای نیست و 50 درصد ظرفیت ورزشگاه حق تیم داماش بود. هواداران راه بسیار طولانی را طی کردند تا به اهواز رسیدند و نباید این برخورد با هواداران ما می‌شد. همین اتفاقات منشا خیلی اختلافات خواهد شد و بی‌نظمی‌ها شکل می‌گیرد. اگر این اتفاقات می‌خواهد ادامه‌دار باشد بهتر است که دیگر تماشاگران را به ورزشگاه‌ها راه ندهند تا شاهد بروز این حاشیه‌ها نباشیم.

 

وی خاطرنشان ساخت: برای جلوگیری از همچین اتفاقاتی نیاز به فرهنگ‌سازی داریم و اینکه همه دستگاه‌ها برای این مسئله مهم کمک کنند. در کشورهای دیگر شاهد هستیم تماشاگران نزدیک به زمین بازی می‌نشینند و حاشیه‌ای ایجاد نمی‌شود ولی در کشور ما متاسفانه شاهد اتفاقات ناگواری هستیم که باید فدراسیون فوتبال جوابگوی این حاشیه‌ها باشد و با خاطیان این موضوع برخورد جدی شود، هرچند اگر بازی در همان شب برگزار نمی‌شد قطعا اتفاقات بدتری نیز می‌افتاد.