به گزارش وارش اسپرت-پایگاه خبری و تحلیلی ورزش گیلان و به نقل از ورزش سه ، علی نظرمحمدی سرمربی سپیدرود درباره نتیجه‌ای که مقابل نساجی حاصل شد گفت: «بازی با نساجی یکی از بهترین بازی‌های خارج از خانه این فصل سپیدرود بود، بچه‌ها در هر دو نیمه خیلی خوب بازی کردند. نیمه اول حریف را خوب ارزیابی کردیم و تمام روزنه‌های نفوذ نساجی را بستیم، نیمه دوم از قبل قرار بود با پلن بی کار را شروع کنیم که با تعویض‌هایی که داشتیم روند بازی را عوض کردیم و در یکی از بحث‌های تهاجمی با تعویض‌هایی که انجام دادیم حسین کعبی توانست یک پنالتی بگیرد و گل بزنیم.

علیرغم بازی خوب و تهاجمی‌ای که داشتیم در دقیقه 97 روی یک اشتباه فردی و عدم تمرکز خط دفاع و دروازه‌بان‌مان یک مساوی را با باخت عوض کردیم. این بازی هم باز برایمان درس خوبی شد و تا سوت پایانی داور باید متمرکز باشیم؛ علی‌الخصوص در بازی‌های خارج از استان که تیم حریف تا دقیقه 90 برای گرفتن امتیاز تلاش می‌کند. نساجی تیم بسیار بسیار خوبی است که با حمایت هواداران پرشورش که انرژی مثبتی به بازیکنانش می‌دادند بازی خوب خودش را نشان دهد. من به نساجی بابت کسب این 3 امتیاز تبریک می‌گویم.»

او در ادامه گفت: «علیرغم باخت مقابل نساجی با وجود یک بازی کمتر، اما بچه‌های ما از ابتدای فصل تا به اینجای کار سختکوشانه تلاش کردند و با امتیازاتی که از قبل کسب کرده بودیم با اقتدار قهرمان نیم فصل اول شدیم. البته قهرمانی نیم فصل اول برای ما هیچ آورده‌ای نمی‌تواند داشته باشد اما از نظر روحی روانی و انگیزشی می‌تواند شرایط تیم را بسیار خوب جلوه بدهد. علاوه بر آن هوادارانمان را با این نتایجی که کسب کردیم خوشحال کرده و مردم خوب رشت را همیشه راضی نگه داریم و این پیروزی‌ها تا پایان رقابت‌های لیگ دسته اول  ادامه‌دار باشد. اما باید مسئولین استان جهت رفع بحث‌‌ها و مشکلات مالی تلاش کنند و تیم را حمایت کنند.»

 

وی در خصوص باخت ملوان و مسجل شدن صدرنشینی‌شان گفتند: «وقتی‌ تیم‌ها بازی‌های سخت دارند امتیاز دادن خیلی دور از ذهن نیست و امتیاز دادن ماهم خیلی دور از ذهن نبوده ما می‌دانستیم نفت‌مسجدسلیمان تیم چغری است و می‌تواند از ملوان امتیاز بگیرد یا اینکه خیبر با عملکردش مقابل سیرجان نشان داد که می‌تواند مقابل خونه به خونه حداقل امتیاز را کسب کند. ما دنبال این بودیم که با کسب 3 امتیاز مقابل نساجی فاصله‌مان را با سایر رقبا بیشتر کنیم اما خب این اتفاق رخ نداد. اگرچه تمام عزم را جزم کردیم تا مقابل اکسین پیروز شویم و فاصله‌مان را با تیم‌های دیگر بیشتر کنیم تا با آرامش و تمرکز روند صعودی‌مان را در نیم فصل دوم ادامه دهیم و با اقتدار بیشتری کارمان را شروع کنیم.»

 

سرمربی سپیدرود بار دیگر از هواداران تیمش درخواست کرد که با آرامش به تشویق تیم خودشان بپردازند: «از هوادارانمان می‌خواهم که به تیم حریف احترام بگذارند، به تیم داوری احترام بگذارند و فقط تیم سپیدرود را تشویق کنند چراکه فدراسیون آخرین اخطارهایش را در این زمینه به ما داده و ممکن است ما را با محرومیت مواجه کنند. در روزهایی که هیچ چیز نداشتیم و از نظر حمایت مالی و مالکیتی تمام چشم امیدمان و قلبمان برای هوادارانمان است و منتظر هستیم با حضور آنها التیام ببخشیم به زخم‌هایی که در این فصل برای سپیدرود با مشکلات مالی ایجاد شد و می‌خواهیم همواره هوادارانمان را در کنار خود داشته باشیم. حضور آنها انگیزه‌ای برای بازیکنان و شارژ روحی‌شان است.»