افشین ناظمی کمک مربی بومی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: بازیکنان این تیم پس از به ثمر رساندن چهارمین گل در برابر تیم فوتبال شهرداری یاسوج، تک روی می کردند. 

 

ناظمی بعد از بازی داماش و شهرداری یاسوج در جمع خبرنگاران گفت:پس از به ثمر رساندن چهارمین گل، به دلیل تکروی بعضی از بازیکنان تیم فوتبال داماش گیلان، بر خلاف جریان بازی گل سوم را دریافت کردیم.بازیکنان باید تا لحظه آخر به فکر بازی باشند و کار را تمام شده ندانند و باید دستورات کادرفنی را تا آخر بازی در زمین پیاده کنند.

 

وی ادامه داد:پس از اینکه گل زودهنگامی دریافت کردیم، بازیکنان به خودشان آمدند و موفق شدند دو گل به ثمر برسانند اما باز گل تساوی را دریافت کردند.
بین دو نیمه نیز، کادر فنی نقاط قوت و ضعف حریف را گوشزد کرد که این امر باعث شد تا بازیکنان داماش گیلان در نیمه دوم بر بازی تسلط کاملی داشته باشند و سرانجام موفق شدند دو گل دیگر نیز به ثمر برسانند.اگر تکروی بازیکنان نبود، نه تنها گل سوم را دریافت نمی کردیم بلکه می توانستیم تعداد گلهای زده خود را افزایش دهیم.

 

وی در مورد داوری این دیدار گفت: متاسفانه داور این مسابقه مدیریت خوبی نداشت و در دادن کارتهای زرد مدیریت نکرد و خطاهای سنگین تیم مقابل را بدون جریمه می گذاشت اما کوچکترین خطای بازیکنان تیم داماش گیلان را با کارت زرد جریمه می کرد.