داماشی ها با پیروزی بر مقاومت تهران، اولین تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شدند. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، نخستین دیدار مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور در فصل 98-1397 با رویارویی دو تیم مقاومت تهران و داماش گیلان در استادیوم عطر سیب باقر شهر و پیروزی لاجوردی های شهر باران همراه بود. 

این دیدار که از ساعت 14:45 امروز (پنجشنبه 12 مهرماه) و با حضور حدود 120 هوادار داماش گیلان در جنوب تهران برگزار می شد در نهایت با دو گل  به سود داماش گیلان خاتمه یافت. 
بدین ترتیب داماشی ها ضمن اینکه اولین تیم حاضر در مرحله یک چهارم پایانی شدند، تنها تیم لیگ دویی این مرحله نیز لقب گرفتند. داماش در مرحله بعد قطعا در رشت میزبانی خواهد کرد. 

 

شرح گل ها: 

گل اول: در همکاری کندل و آل کثیر در پشت محوطه جریمه مقاومت، علی آل کثیر با پاس عباس کندل به داخل محوطه مقاومت رفت و پس از پیشروی با یک ضربه دقیق توپ را در سمت مخالف به تور دروازه مقاومت چسباند.
گل دوم: در یک فعل و انفعال در پشت محوطه جریمه توپ به میلاد پورصف شکن رسید و پورصف شکن با یک شوت استثنایی گل دوم داماش را وارد دروازه مقاومت کرد. 

کارت زرد: محمد طالبی و سعید طالبی از داماش گیلان
علی قاسمی از مقاومت تهران

ترکیب داماش گیلان: بهنام لایقی فر، محمد مختاری، امید قربانی، میلاد پورمحسن، آزاد جعفرزاده، جابر نصیری، محمد طالبی، میثم میرپسندیده، عباس کندل، میلاد پورصف شکن و علی آل کثیر.