داماشی ها در گام نخست لیگ دو به یک امتیاز خارج از خانه دست یافتند.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، در آغازین هفته از رقابت‌های لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور و در گروه دوم این مسابقات، تیم فوتبال داماش گیلان در دیداری دور از خانه و در استادیوم مس سرچشمه رفسنجان استان کرمان به مصاف مس نوین کرمان رفت و علی رغم یک بازی برتر برابر میزبان خود به تساوی یک بر یک رضایت داد.

در این مسابقه ابتدا تیم مس نوین در دقایق نخست با یک ارسال از جناحین و ضربه سر کیوان کدخدازاده به گل اول بازی دست یافت و در دقیقه ۷۴ داماشی‌ها که سراپا حمله بودند از روی یک ضربه ایستگاهی و با ضربه سر سعید دلاور به گل تساوی دست پیدا کردند.

داماش گیلان یکشنبه آینده در رشت پذیرای آریوبام اسلامشهر خواهد بود. این بازی به دلیل یک جلسه محرومیت داماش، بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد.

 

ترکیب داماش گیلان: اشکان توانا، سعید دلاور، حسین خیری، پژمان نجات، پویا عزیزپور، سیامک علیزاده (C)، علی مصطفایی، نصرالله درفشی (محمد طالبی از ۸۸)، الیاس صالحی (کیانوش میرزایی از ۸۴)، رضا زاهدتبار (بهتاش میثاقیان ۲+۹۰)، میلاد صفایی.

 

در حاشیه:

-با توجه به اینکه محل برگزاری مسابقه از کرمان به استادیوم مس سرچشمه رفسنجان انتقال پیدا کرد، داماشی‌ها سفری مارکوپولویی به این شهر داشتند. کاروان داماش روز قبل از مسابقه از مسیر زمینی راهی تهران شدند و پس از آن با پرواز تهران به سیرجان به این شهر از استان کرمان رسیدند و سپس با اتوبوس مسیر سیرجان به سرچشمه رفسنجان را طی کردند.

-سعید طالبی که در آخرین بازی فصل گذشته داماش از زمین مسابقه اخراج شده بود به دلیل محرومیت در این بازی غایب بود. همچنین پژمان نجات مدافع کنار داماش نیز در واپسین دقایق این دیدار را با کارت قرمز داور مسابقه اخراج شد تا او نیز بازی بعدی لاجوردی پوشان را از دست بدهد.

-پس از به ثمر رسیدن گل تساوی داماشی‌ها، عوامل تیم مس نوین به شدت نسبت به داور مسابقه اعتراض داشتند و یکی از همراهان این تیم نیز از روی سکو به سمت کمک داور مسابقه یورش آورد و موجب جراحت او شد و همین مسئله نیز سبب شد که بازی برای دقایقی متوقف شود.