داماش گیلان در دیداری دور از خانه متحمل نخستین شکست خود در فصل جاری لیگ دو شد.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ دو فوتبال باشگاه‌های کشور در گروه دوم این مسابقات، از ساعت ۱۴:۱۵ امروز (یکشنبه) تیم‌های شهرداری بم و داماش گیلان در استادیوم ارگ بم به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با یک گل به سود میزبان خاتمه یافت.

تک گل شهرداری بم را حسن جرجندی در دقیقه ۱۷ مسابقه وارد دروازه داماش کرد تا نخستین شکست لاجوردی‌پوشان شهر باران در فصل جاری رقابت‌های لیگ دو و جام حذفی در ایستگاه هشتم و در دل کویر رقم بخورد.

داماش گیلان علی‌رقم شکست در این دیدار، با کسب ۱۳ امتیاز در جایگاه پنجم جدول گروه دوم لیگ دو فوتبال باشگاه‌های کشور باقی ماند. در جدول رده بندی این گروه تیم‌های شهید قندی یزد و شهرداری ماهشهر با ۱۷ امتیاز و مناطق نفت خیز جنوب و شهرداری نوشهر با ۱۶ امتیاز در جایگاه‌های اول تا چهارم قرار گرفتند.

شاگردان اکبر میثاقیان دیدار بعدی خود را دو هفته دیگر و در روز سه شنبه ‍۱۵ آذر در رشت برابر تیم نیروی زمینی تهران انجام خواهند داد. داماشی‌ها پس از آن راهی اهواز می‌شوند تا در روز دوشنبه ۲۱ آذر در استادیوم غدیر اهواز دیدار خود در چهارچوب مرحله سوم (یک سی دوم) جام حذفی را برابر تیم لیگ یکی استقلال خوزستان برگزار کنند.