نماینده یزد دو رده سقوط می کند و نتیجه بازی های آینده این تیم به سود حریفان اعلام می شود. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، ترمه دستجردی یزد روز چهارشنبه و در هفته پنجم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور، برابر شموشک در مازندران قرار نگرفت تا پس از عدم رویارویی برابر گل ابریشم تهران در هفته اول، این دومین بار در فصل جاری رقابت های لیگ دو باشد که نماینده فوتبال یزد برابر رقبا حاضر نمی شود. 

 

پس از این اتفاق، برخی منابع از سقوط نماینده فوتبال یزد به دو سطح پایین تر و طبق قوانین حذف این تیم و نتایج آن از جدول گروه الف رقابت های فوتبال لیگ دو در فصل 97-1396 خبر می دادند. اما فصل گذشته پس از کنارگذاشته شدن تیم شهرباران تهران در اواخر فصل مرحله نخست لیگ دو، بازی های آتی آن تیم سه برصفر اعلام شده بود و این تناقض سبب شد تا برای کسب اطلاعات بیشتر ابتدا به سراغ اسماعیل حسن زاده، مسئول کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران برویم که وی عنوان کرد این موضوع در حوزه تصمیم گیری او نیست و ما را به متولی برگزاری مسابقات ارجاع داد.

مهرداد شفیعی راد مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور، در گفتگویی کوتاه با وارش اسپرت در این خصوص گفت: همانطور که استحضار دارید، نماینده فوتبال یزد برای دومین بار در مسابقات این فصل حاضر نشد و به همین دلیل از ادامه حضور این تیم در رقابت ها جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی ادامه داد: نتایج بدست آمده این تیم در بازی های گذشته به طور کامل و با تعداد گل های زده و خورده باقی می ماند و حذف نخواهد شد. در ادامه و تا پایان نیز، نتایج بازی های تیم هایی که می بایست با تیم ترمه دستجردی یزد بازی کنند به سود آن ها اعلام می شود. 

شفیعی راد در پایان سقوط دو رده ای ترمه دستجردی را نیز مورد تایید قرار داد.