دیار وارش: دو وزنه بردار گیلانی به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان ایران دعوت شدند. 

به گزارش وارش اسپرت – پایگاه خبری و تحلیلی ورزش گیلان، دو وزنه بردار گیلان به نام های آقایان نیما آقایی و علیرضا سلیمانی در دسته 105 کیلوگرم از سوی سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی بزرگسالان وزنه برداری ایران به این تیم دعوت شدند. 

مرحله دوم و دور جدید اردوی آماده‌سازی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان کشورمان از یکشنبه (۵ دی) با حضور ۱۴ وزنه‌بردار در کمپ تمرینی تیم‌های ملی وزنه‌برداری درمجموعه ورزشی آزادی آغاز شد.
با صلاحدید سجاد انوشیروانی، سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری، نفرات عنوان‌دار و چهره‌های المپیکی وزنه‌برداری ایران فعلا در مرحله دوم اردوی آماده‌سازی ملی‌پوشان به صورت رسمی دعوت نمی‌شوند، اما به احتمال فراوان پس از این مرحله، با شروع مرحله سوم تمرینات بزرگسالان، چهره‌های سرشناس تیم ملی نیز به جمع اردونشینان اضافه خواهند شد.

لازم به توضیح است؛ نفرات دعوت شده به مرحله دوم اردوی آماده‌سازی تیم ملی بزرگسالان کشورمان مثل ادوار گذشته پس از آمادگی برای اخذ تست دوپینگ و مسجل شدن سلامتی و عدم آلودگی به مواد نیروزا، به عنوان ملی‌پوش و اردونشین تیم ملی به شمار رفته و ادامه حضورشان در اردوی تیم ملی مسجل می‌شود.این مرحله از اردو یک ماهه است و سه‌شنبه (5 بهمن) با انتخاب نفرات شاخص خاتمه می‌یابد.