شهردار رشت و استاندار گیلان در نامه ای به وزیر دفاع خواستار حمایت موسسه اعتباری کوثر از تیم سپیدرود شدند.
به گزارش وارش اسپرت-پایگاه خبری و تحلیلی ورزش گیلان، سیدمحمدعلی ثابت قدم، شهردار رشت و محمدعلی نجفی، استاندار گیلان مشترکاً نامه ای به وزیر دفاع برای حمایت از تیم سپیدرود رشت نوشتند.

متن نامه به این شرح است:
جناب آقای دهقان
وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح
با سلام، احتراماً حسب مذاکره حضوری و سوابق قبلی مبنی بر حمایت موسسه اعتباری کوثر استان گیلان به واسطه سپرده گذاری پیش پرداخت هواداران باشگاه های ورزشی سپیدرود و داماش در استان گیلان و شهر رشت که سود ناشی از این سپرده منتج به ارتقاء ارزش منطقه خواهد شد، خواهشمند است دستور فرمایید دستورات لازمه برای انجام این امر و صدور مجوزات لازمه مورد نظر قرار گیرد.
سید محمدعلی ثابت قدم و محمد علی نجفی- شهردار رشت و استاندار گیلان

وزیر دفاع در پاسخ به نامه استاندار گیلان و شهردار رشت نوشت:
بسمه تعالی
موسسه اعتباری کوثر جناب آقای رضایی
با نظر مساعد بررسی و اقدام شود

-گفتنی است در پی این مکاتبات و پیگیری هیات فوتبال گیلان، موسسه اعتباری کوثر با تیم سپیدرود رشت قرارداد همکاری منعقد کرد.
با افتتاح حساب هواداران این تیم و استقبال از این مزیت، کلیه هواداران با افتتاح حساب و دریافت کارت اعتباری با انجام عملیات و تراکنش مالی بدون پرداخت هیچ وجهی به سپیدرود رشت کمک مالی کنند.
کارت هواداری این حساب عضو شبکه شتاب بوده و هواداران این تیم تنها با گشایش حساب هودارای همچون هواداران تیم های پرسپولیس تهران، استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز می توانند به این تیم کمک کنند.