داماش گیلان در دومین دربی مرحله دوم لیگ سه اینبار برابر اتحاد فومن متوقف شد.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، در اولین دیدار از هفته سوم مرحله دوم رقابت های لیگ سه فوتبال باشگاه های کشور و در گروه دوم این مسابقات، تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم سردار جنگل رشت از ساعت ۲۰:۳۰ امشب پذیرای اتحاد فومن بود.

داماش در این دیدار که پس از مدت ها محدودیت های کرونایی و برای اولین بار در فصل جاری با حضور رسمی هوادارانش به میدان رفت، در حالی که موقعیت های زیادی را بخصوص در دقایق پایانی از دست داد، در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل برابر حریف فومنی خود متوقف شد.

پس از استعفای روزهای گذشته محمد مختاری، در این دیدار محمدغلامی هدایت داماش گیلان را به صورت موقت برعهده داشت.

داماشی ها با کسب این تک امتیاز، از سه بازی خود ۴ امتیازی شدند و پیش از برگزاری سایر مسابقات هفته سوم مرحله نهایی لیگ سه در جایگاه پنجم جدول گروه دوم قرار گرفتند. سایر مسابقات این هفته طی روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه برگزار خواهد شد.

داماش گیلان در هفته چهارم بازی ها از ساعت ۲۰:۳۰ روز سه‌شنبه ۲۳ فروردین در استادیوم شهرداری تبریز به مصاف آرتام تبریز خواهد رفت.

ترکیب داماش گیلان: عرفان گودرز قلعه نویی، سامان فرزام پور، امیرحسین دهقان، مهرام دامادی، پژمان نجات، مهرگان گلبرگ، سیامک علیزاده (مجید قریشی از ۵۴)، محمد طالبی (سعید طالبی از ۵۸)، رضا زاهد تبار (آرمان آبسالان از ۸۲)، آرمان شکوری (محمدرضا اسماعیل پور از ۸۲) و مسعود نوری (محمد غلامی از ۵۸).

 

درحاشیه:
-پس از مدت ها محدودیت های کرونایی، برای اولین بار در فصل جاری هواداران داماش در این دیدار می توانند حاضر شوند.

-پس از استعفای چند روز گذشته محمد مختاری و سایر اعضای کادرفنی، محمد غلامی هدایت فنی داماش گیلان را در این بازی برعهده دارد.

-حضور علی نظرمحمدی در جایگاه ویژه استادیوم سردار جنگل رشت پس از شایعاتی که در خصوص احتمال حضور اون به عنوان نفر اول کادرفنی ‌داماش به گوش می رسید.