داماش گیلان در دیداری خانگی با هتریک سعید طالبی برابر آرتام تبریز به پیروزی دست یافت.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته سیزدهم مرحله نهایی رقابت های لیگ سه فوتبال باشگاه های کشور، تیم فوتبال داماش گیلان از ساعت ۱۸ امروز (چهارشنبه) در استادیوم سردار جنگل رشت پذیرای آرتام تبریز بود که در نهایت توانست این دیدار را با نتیجه سه بریک به سود خود پایان دهد.

گل های این بازی را سعید طالبی در دقیقه (۷+۴۵) و ۵۸ و ۵+۹۰ برای داماش گیلان و جواد نعمتی در دقیقه ۵۶ برای آرتام تبریز به ثمر رساندند.

داماش گیلان با کسب این سه امتیاز ۲۳ امتیازی شد و با توجه به پیروزی سایر مدعیان کماکان در جایگاه چهارم جدول رده بندی باقی ماند.

لاجوردی پوشان شهر باران ۲۳ خرداد در استادیوم خاتم الانبیا بوکان مهمان تیم سقوط کرده سردار بوکان خواهد بود.

ترکیب داماش گیلان: عرفان قلعه نویی (۱)، امیرمحمد پورطالمی (۴۶)، سهیل پوربخش (۱۵)، سامان فرزام پور (۲۴)، پژمان نجات (۷۷)، سیامک علیزاده (۸) (محمد طالبی از ۷۳)، مهرگان گلبرگ (۶)، سعید طالبی (۷) (C)‌، آرمان شکوری (۹) (مسعود نوری از ۶۳) ، پیام توانایی (۳) (رضا زاهد تبار از ۶۳)، آرمان آبسالان (۲۳) (محمد غلامی از ۷۳).

درحاشیه:
-داور بازی با قضاوتی بسیار ضعیف و حرکات هیجانی همراه با جو زدگی شاید ناشی از حضور هواداران، در لحظاتی باعث تشنج در سمت نیمکت داماش شد و پزشکیار داماش را به دلیلی نامشخص اخراج کرد. پیش از این اخراج رضا امیدی بازیکن داماش که بر روی نیمکت نشسته بود را نیز با یک کارت زرد جریمه کرد.